ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برندسازی در ايران تقويت می‌شود

رئيس مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی گفت: «دولت بايد از کسانی که سعی در مطرح ساختن برند خود در بازارهای خارجی هستند حمايت کند و آنها را مورد تشويق قرار دهد.»

سازمان توسعه تجارت ايران و مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی، يکشنبه چهارم مرداد، تفاهم‌نامه‌ای را به منظور «توسعه و ترويج برند و برندسازی در ايران» امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری کار ايران، ايلنا، ولی الله افخمی راد و محمدرضا رضوی، رؤسای اين دو سازمان تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند که به موجب آن در «ارزيابی، انتخاب برندهای برتر و برگزاری جشنواره و همايش معرفی برندهای منتخب» همکاری خواهند کرد.

محمدرضا رضوی، رئيس مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی با بيان اين که برند يکی از الزامات کسب و کار مدرن است، گفت: «دولت بايد از کسانی که سعی در مطرح ساختن برند خود در بازارهای خارجی هستند حمايت کند و آنها را مورد تشويق قرار دهد.»

اين تفاهم نامه سازمان توسعه تجارت را متعهد می‌کند که برنامه‌های ترويجی برند در ايران را برنامه‌ريزی و اجرا کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.