ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نخستین اقدامات حقوقی اروپا برای اجرای توافق هسته‌ای تصویب شد

شورای اتحاديه اروپا روز جمعه ۳۱ ژوئيه / ۹ مرداد در بیانیه‌ای اعلام کرد که نخستین اقدامات حقوقی برای آغاز اجرای توافق هسته‌ای با ايران را به تصویب رسانده است.

شورای اتحاديه اروپا روز جمعه ۳۱ ژوئيه / ۹ مرداد در بیانیه‌ای اعلام کرد که نخستین اقدامات حقوقی برای آغاز اجرای توافق هسته‌ای با ايران را به تصویب رسانده است.

به‌گزارش وب‌سایت اتحاديه اروپا، بر این اساس شورای اتحاديه اروپا تحریم‌ها علیه ایران را براساس قطعنامه مصوب ٢٠ ژوئیه  / ۲۹ تير شورای امنیت کنار می‌گذارد.

قطعنامه ۲۰ ژوئيه شورای امنیت انتقال تجهيزات مرتبط هسته‌ای خاص از ايران به خارج، تغيير دو آبشار در تأسيسات فردو و به‌روز رسانی تأسیسات آب سنگین اراک را مجاز می‌شمارد و دیگر تبعیت از این تحریم‌ها برای کشورهای عضو الزامی نیست.

با این مصوبه شورای اتحاديه اروپا شرکت‌ها و شهروندان کشورهای عضو این اتحادیه می‌توانند در این زمینه‌ها فعالیت کنند.

ايران و کشورهای گروه ۱+۵ در ۱۴ ژوئيه / ۲۳ تير به توافقی نهایی هسته‌ای رسیدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    سایت وزارت نفت ایران (شانا) نیز به نقل از بیژن زنگنه وزیر نفت این کشور گزارش داد که گفته است پس از دیدارش با فابیوس، تهران فصل جدیدی از روابط را با شرکت انرژی توتال فرانسه آغاز خواهد کرد قرار داد کرسنت جدید؟ بیخود نیست پسرهاشمی در ویلای خواهر شاه  - فاطمه - در رامسر اسکی جت میکند؟!

  • faryad

    وزير اسبق نفت افزود: دلال اين دكل فردي به نام مهاجراني بوده كه فرزند وزير اسبق ارشاد است و با توجه به غير قابل استفاده بودن اين دكل، دكل مذكور چندين سال در بندر شارجه باقي مي‌ماند و كشور براي نگهداري اين دكل 6 تا 7 ميليون دلار هم هزينه به اماراتي‌ها پرداخت كرده است. ميركاظمي با انتقاد از زنگنه گفت: متأسفانه به جاي اينكه اين ماجرا را حل كنند، آمدند و اين را رسانه‌اي كردند. آقاي زنگنه و دوستانش به اين دليل ماجراي اين دكل را مطرح كردند كه مي‌خواستند كرسنت را تحت پوشش قرار دهند، زيرا ايشان 9 دي سال گذشته بخشي از مديران مسئول رسانه‌هاي همفكر خودش را جمع كرده و اصرار داشته كه نام بابك زنجاني را مطرح كنند تا ماجراي كرسنت فراموش شود. وزير اسبق نفت بيان كرد: چرا ماجراي كرسنت بايد مسكوت بماند و چرا زماني كه وزير ارشاد در خصوص جريمه سنگين كشور توسط كرسنت صحبت مي‌كند مجلس نبايد از آن خبر داشته باشد؟