ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جنگنده‌های ترکيه به ۶۵ نقطه از مواضع پ‌ک‌ک حمله کردند

علی‌رغم خواست اعضای ناتو از ترکیه مبنی بر ادامه صلح با کردها، ۲۸‌ جت اف-۱۶ ارتش ترکيه، به ۶۵ نقطه از مواضع پ‌ک‌ک در شمال عراق حمله کردند.

منابع داخلی در ترکیه خبر دادند که ۲۸‌ جت اف-۱۶ ارتش ترکيه، جمعه ۳۱ ژوئيه، ۶۵ نقطه از مواضع حزب کارگران کردستان، پ‌ک‌ک را در شمال عراق مورد هدف قرار دادند.

خبرگزاری آسوشيتدپرس به نقل از آژانس آنادولو گزارش کرد که اين مواضع شامل پناهگاه‌ها و انبار مهمات پ‌ک‌ک می‌شوند. پنجشنبه نيز ۸۰ جت جنگنده ارتش ترکيه  به بيش از ۱۰۰ نقطه از مواضع پ‌ک‌ک حمله کردند.

خبرگزاری دولتی ترکيه، آنادولو، مدعی است که از آغاز حمله‌های دولت ترکيه به مواضع پ‌ک‌ک نزديک به ۲۶۰ عضو آن کشته و ۴۰۰ تن ديگر زخمی شده‌اند.

دولت‌های هم‌پيمان ترکيه پيشتر از این دولت خواسته بودند که روند صلح را با کردها ادامه دهد.

فرانک والتر اشتاين‌ماير، وزير خارجه آلمان، به نشريه بيلد گفته بود که دولت ترکيه نبايد پل‌هايی را که طی سال‌ها برای صلح با کردها ساخته، خراب کند.

۲۸ عضو ناتو، سه‌شنبه ۲۸ ژوئيه/ ششم مرداد، در پاسخ به درخواست رجب طيب اردوغان، رئيس‌جمهوری ترکيه، در بروکسل نشستی اضطراری برگزار کردند. در پايان اين نشست، اعضای ناتو از ترکيه خواستند که پيمان صلح خود را با کردها نشکند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.