ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دادگاه حمله‌کنندگان به علی مطهری ۱۳ مرداد برگزار می‌شود

مصطفی ترک‌همدانی، وکيل‌ مدافع علی مطهری اعلام کرد که نخستين جلسه دادگاه موکلش فردا، سه‌شنبه ۱۳ مردادماه / ۴ اوت در شعبه ۱۰۱ دادگاه کيفری دو شيراز برگزار خواهد شد.

مصطفی ترک‌همدانی، وکيل‌ مدافع علی مطهری اعلام کرد که نخستين جلسه دادگاه موکلش فردا، سه‌شنبه ۱۳ مردادماه / ۴ اوت در شعبه ۱۰۱ دادگاه کيفری دو شيراز برگزار خواهد شد.

علی مطهری، نماینده مجلس ایران

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) وکيل‌ مدافع علی مطهری ضمن اعلام این خبر گفت: «اين پرونده ۱۱ متهم دارد که در حال حاضر آن‌ها با قرارهای متناسب آزاد هستند.»

او از بیان اتهام این افراد خودداری کرد. ترک‌همدانی پیش از این اتهام حمله‌کنندگان به مطهری را «توهین، ضرب و جرح و قذف – نسبت زنا دادن به کسی» عنوان کرده بود.

علی مطهری دوشنبه ۱۸ اسفندماه سال گذشته، برای سخنرانی به شیراز رفته بود که پس از ورود به فرودگاه  با حمله موتورسواران وابسته به بسیج و سپاه فجر استان فارس روبه‌‌رو شد و با سنگ و گوجه مورد حمله قرار گرفت. او نزدیک به سه ساعت نیز در یکی از کلانتری‌های شیراز در محاصره مهاجمان قرار داشت.

مطهری گفته است کسانی که به او حمله کردند «دستور داشتند».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hamid

    راستی‌ رئیس دانشگاه و دنشجویانی که از این آقا دعوت کرده بودند که بعد از شکایت بجای چماقداران بازداشت شده بودند آزاد شده اند!! والا در بیدادگاه استبداد حاکم، کسی‌ به خودیها، خصوصا چماقدارها کاری ندارد!! شاد باشید. حمید