ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سفر محمدجواد ظریف به ترکیه به تعویق افتاد

یکی از مقامات وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که سفر جواد ظریف، وزیر خارجه ایران به آنکارا که قرار بوده سه شنبه صورت گیرد، به تعویق افتاده است.

یکی از مقامات وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که سفر جواد ظریف، وزیر خارجه ایران به آنکارا که قرار بوده سه شنبه ۲۰ مرداد/ ۱۱ اوت صورت گیرد، به تعویق افتاده است.

گفته می شود که این مقام رسمی جزئیات بیشتری درباره تأخیر سفر وزیر امور خارجه ایران به ترکیه نداده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز در این قرار پیش‌بینی می‌شد که درباره بحران سوریه بحث شود.

رویکردهای ایران و ترکیه نسبت به راه‌های حل بحران سوریه متفاوت است. ترکیه در هفته‌های اخیر اقدامات خود در این زمینه را افزایش داده و همچنان خواستار برکناری بشار اسد است. این درحالی است که ایران با حمایت از بشار اسد معتقد است بحران سوریه باید از طریق سیاسی حل شود.

محمدجواد ظریف قرار بود امروز عصر نیز در بیروت باشد. او همچنین قرار بود هفته دیگر به مسکو سفر کند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Behrouz

    "سفر محمدجواد ظریف به ترکیه به تعویق افتاد" از خبرهای مهم دیگر: محمدجواد ظریف لطف کرده و یک نیم لبخندی زد محمدجواد ظریف چشمکی زد محمدجواد ظریف منت گذاشته به پاکستان، لبنان،............ قدم گذاشت محمدجواد ظریف عطسه کرد و جهان را نگران سلامتی خود کرد محمدجواد ظریف ......................................................... محمدجواد ظریف.......................................................... و ادامه داستان محمدجواد ظریف برای روزها، هفته ها و سالهای سال