ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ترکيه به ۱۷ پايگاه پ ک ک حمله کرد

ارتش ترکيه با انتشار بيانيه‌ای از حمله به ۱۷ پايگاه حزب کارگران کردستان، پ ک ک، در کوه‌های بوزول و منطقه ايکياکا در استان حکاری در مرز ترکيه با دو کشور ايران وعراق خبر داده است.

جت‌های جنگده ارتش ترکيه، شب دوشنبه ۱۰ اوت/ ۱۹ مرداد به ۱۷ پايگاه حزب کارگران کردستان در جنوب شرقی اين کشور حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری آسوشيتدپرس، ارتش ترکيه با انتشار بيانيه‌ای از حمله به ۱۷ پايگاه حزب کارگران کردستان، پ ک ک، در کوه‌های بوزول و منطقه ايکياکا در استان حکاری در مرز ترکيه با دو کشور ايران وعراق خبر داده است.

بر اساس همين گزارش، نيروهای پ ک ک نيز سه شنبه به يک مقر فرماندهی ارتش ترکيه در استان شيرناخ، در نزديکی استان حکاری، حمله کردند. در اثر اين حمله يک سرباز ارتش ترکيه به شدت زخمی شد و در بيمارستان درگذشت.

اين حمله ارتش ترکيه، يک روز پس از تيراندازی به کنسولگری آمريکا در استانبول انجام شد. مقامات ترکيه، پ ک ک را مسئول اين حمله خواندند. اما به گزارش خبرگزاری فرانسه، مسئوليت اين حمله را يک گروه مائوئيست غير قانونی با نام «جبهه انقلابی آزادی‌بخش خلق» بر عهده گرفت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.