ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۵۰ تن از معترضان به توافق هسته‌ای در مقابل مجلس تجمع کردند

تجمع کنندگان با توافق هسته‌ای وین مخالفت کردند و از مجلس شورای اسلامی خواستند که این توافق‌نامه را بررسی کند.

۵۰ تن از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر ایران، یکشنبه ۲۵ مرداد، در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواستار «بررسی متن برجام در مجلس» شدند.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ایرنا، شرکت کنندگان در این تجمع که با عنوان «آزمون بزرگ مجلس» بدون مجوز قانونی انجام شد، از نمایندگان مجلس خواستند که نگذارند «خون شهدای هسته‌ای پایمال شود.»

تجمع کنندگان با سر دادن شعارهای «این است شعار ملت، چرخه کامل سوخت حق مسلم ماست»، «رأس امور کشور تحرک تحرک، خواسته دانشجویان بررسی توافق»، «توافق موشکی، ظلم به ملت ماست» و «نظارت نظامی، عجب خیال عجیبی» با توافق هسته‌ای وین مخالفت کردند و از مجلس شورای اسلامی خواستند که این توافق‌نامه را بررسی کند.

زهره طیب‌زاده نوری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در میان تجمع‌کنندگان حاضر شد و گفت که «خط به خط» این توافق‌نامه «خطوط قرمز» رهبری ایران را «شکسته است».

پیش‌تر عباس عراقچی، معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه ایران، در گفت‌و‌گویی با شبکه دو سیما گفته بود که «به اعتقاد ما برجام نیاز به مصوبه مجلس ندارد.» و تأکید کرده بود که بررسی موضوع هسته‌ای ایران با ورود شورای عالی امنیت ملی در این موضوع از سال ۱۳۸۲، بر اساس اصل ۱۷۶ قانون اساسی، در حوزه مسئولیت این شورا است.

در پی اظهارات عراقچی، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران واکنش نشان داده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.