ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقاد مشاور فرمانده سپاه از مواضع حسین شریعتمداری

حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور فرمانده سپاه پاسداران ایران گفته که شماری از یادداشت‌های حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان باعث «دوگانگی و شکاف در بین نیروهای انقلاب» می‌شود.

حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور فرمانده سپاه پاسداران ایران از مواضع حسین شریعتمداری، مدیر روزنامه کیهان انتقاد کرد. او گفته که شماری از یادداشت‌های حسین شریعتمداری در این روزنامه باعث «دوگانگی و شکاف در بین نیروهای انقلاب» می‌شود.

حسین شریعتمداری در یادداشتی، توافق جامع هسته‌ای را برای جمهوری اسلامی «فاجعه‌آفرین» دانسته بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مقدم‌فر در واکنش به یادداشت شریعتمداری که روز شنبه ۲۴ مرداد در روزنامه کیهان منتشر شد، از حسین شریعتمداری انتقاد کرده که چرا در یادداشت‌های خود اصرار دارد بگوید آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی مانند او فکر می‌کند.

حسین شریعتمداری در این یادداشت، توافق جامع هسته‌ای را برای جمهوری اسلامی «فاجعه‌آفرین» دانسته بود و گفته بود که این توافق باعث ایجاد دغدغه برای رهبر جمهوری اسلامی شده و تنها راه عبور از آن «رد کامل توافق» است.

به گفته مقدم‌فر، اصرار شریعتمداری بر محتوای یادداشت‌های خود و القای این نکته به مخاطبان که هر نوع تحلیل دیگری، با نظرات رهبر جمهوری اسلامی مغایر است، باعث «شکاف بین نیروهای انقلاب» می‌شود.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران از شریعتمداری خواسته تا نظرات خود را اعلام کند و از زبان آیت‌الله علی خامنه‌ای سخن نگوید.

روزنامه کیهان از جمله روزنامه‌های تندرو در ایران است که مدیر آن توسط آیت‌الله علی خامنه‌ای منصوب می‌شود.

حسین شریعتمداری از سال ۱۳۷۲ تاکنون مدیر روزنامه کیهان است.

روزنامه نیویورک تایمز در مصاحبه‌ای که با حسین شریعتمداری (سال ۲۰۰۷) انجام داده است، درباره او می‌نویسد: «او صدای ایران تندرو است، نه تنها تندرو بلکه رادیکال، امنیتی و غیرقابل انعطاف.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • mansour

    نظرات اقای شریعتمداری با نظرات اقای خامنه ای اختلاف چندانی ندارد.هر دو نفر اسلامی،مستبدانه و رویایی می اندیشند! مشکل این است که ایرانیان نیاموخته اند که چگونه سخن بگویند و علائق یا نظرات خود را با چه واژه هایی بیان کنند.لذا گاهی رهبر و یا وزرا خبرنگارانه سخن می رانند،گاهی پیامبر گونه و گاهی هم پدرانه،ولی کمتر اتفاق می افتد که یک ایرانی در حد حرفه و جایگاه خود سخن بگوید. بطور مثال:احمدینژاد که از علم اقتصاد هیچ نمی داند،قصد ساختن پایه های اقتصاد جهانی را میکند.صادق زیبا کلام که از فیزیک هیچ نمیداند،علوم هسته ای را زیر سؤال میبرد و اقای رفسنجانی که نمیداند آسمان دارای خورشید های فراوان است اقای خمینی را تنها خورشید تابان الهی نامیده و بازگشت به عصر طلایی امام را خواهان است. اقای حسین شریعتمداری علاوه بر اینکه یک خبرنگار شیعی متعصب و مستبد است ، عضویتش و یا ارتباط تنگاتنگش با وزارت اطلاعات موجب گشته که در همه امور سرک کشی و حتی به مقامات، امر و نهی کنند. قابل عرض است که این نظر من در رابطه با نقش اکثر شهروندان و در تمام کشور هایی که در ان جا دیکتاتوری حاکم است، صدق میکند.ضمنأ خود بنده هم یکی از میلیونها انسان خطاکار هستم .