ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پلیس مجارستان به روی پناهجویان گاز اشک‌آور شلیک کرد

پلیس مجارستان روز چهارشنبه ۲۶ اوت / ۴ شهریور برای جلوگیری از خروج ۲۰۰ پناهجو از اردوگاه مرکزی پناهندگی گاز اشک‌آور شلیک کرد.

پلیس مجارستان روز چهارشنبه ۲۶ اوت / ۴ شهریور برای جلوگیری از خروج ۲۰۰ پناهجو از اردوگاه مرکزی پناهندگی گاز اشک‌آور شلیک کرد.

پناهجویان در اردوگاهی در جنوب صربستان

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، سخنگوی پلیس مجارستان گفت پناهجویان بدون انگشت‌نگاری دیجیتالی قصد داشتند اردوگاه را ترک کنند. این اردوگاه در مرز صربستان قرار دارد.

وضعیت در این اردوگاه پناهندگی حدود ظهر روز چهارشنبه آرام شد.

روز دوشنبه بیش از دو هزار پناهجو از مرز صربستان گذشته و وارد خاک مجارستان شدند. مجارستان عضو اتحادیه اروپاست و در مرز منطقه شنگن قرار دارد. حدود هفت هزار پناهجو از سمت یونان به سوی مجارستان در حال حرکت‌اند.

منطقه شنگن به ۲۶ کشور اروپایی گفته می‌شود که قانون کنترل گذرنامه در بدو ورود را برای شهروندان این منطقه حذف کرده‌اند.

پلیس مجارستان برای تقویت نیروهای خود بیش از دو هزار و ۱۰۰ مأمور را که از آن‌ها به‌عنوان «شکارچیان مرز» نام برده می‌شود به این منطقه اعزام خواهد کرد تا ورود پناهجویان را کنترل کنند.

به‌گفته رئیس پلیس مجارستان، نیروهای جدید برای گشت‌زنی در امتداد مرز به بیش از یک هزار مأمور پلیس خواهند پیوست که به‌طور منظم در این منطقه فعالیت دارند تا مهاجران غیرقانونی را مورد پیگرد قرار دهند.

اعزام مأموران جدید پلیس از پنجم سپتامبر انجام خواهد شد.

مجارستان با موج بی‌سابقه ورود پناهجویان روبه‌رو شده است. از آغاز سال میلادی بیش از ۱۰۰ هزار پناهجو به این کشور وارد شده‌اند. این تعداد پناهجو دو برابر تعدادی است که در سال ۲۰۱۴ وارد مجارستان شده بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.