ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتشار گاز در پتروشیمی ماهشهر یک کشته بر جای گذاشت

بامداد روز جمعه ۶ شهریور / ۲۸ اوت، بر اثر انتشار گاز در مجتمع پتروشیمی ماهشهر یک نفر از کارمندان این مجتمع کشته و یک نفر مسموم شدند.

بامداد روز جمعه ۶ شهریور / ۲۸ اوت، بر اثر انتشار گاز در مجتمع پتروشیمی ماهشهر یک نفر از کارمندان این مجتمع کشته و یک نفر مسموم شدند.

به‌گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، ابراهیم چگینی، مدیر روابط عمومی پتروشیمی اروند ماهشهر گفت این حادثه در واحد EPVC این شرکت رخ داد و رضا یگانه از کارکنان شرکت جان خود را از دست داد و علی رجبی‌فرد نیز دچار مسمومیت شدید شد.

کارشناس‌ها در حال بررسی دلیل این رویداد هستند.

شرکت پتروشیمی اروند در سایت سه منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و در زمینی به مساحت ۱۰۸ هکتار قرار دارد. حدود ۴۶ هکتار از این مساحت برای طرح‌های مجموعه زنجیره واحدهای پلی وینیل کلراید (PVC) کلر آلکالی (CA) اتیلن دی کلراید (EDC) و وینیل کلراید مونومر (VCM) در نظر گرفته شده است.

مسئولان پتروشیمی ماهشهر پیش از این گفته بودند که «نادرترين و استراتژيک‌ترين» واحدهای پلی وینیل کلراید خاورميانه در این مجتمع واقع‌اند و بدون کمک از متخصصان خارجی ساخته شده‌اند.

شرکت پتروشیمی اروند در سال ۱۳۸۹ به بهره‌برداری رسيد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.