ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اتریش: پناهجویان کشته‌شده در کامیون ۷۱ نفر بودند

تعداد پناهجویان کشته‌شده در کامیونی که در اتریش پیدا شد، بیش از آن بود که تصور می شد. پلیس اتریش گفته است ۷۱ پناهجو در این رویداد کشته شده‌اند.

تعداد پناهجویان کشته‌شده در کامیونی که روز گذشته، پنج‌شنبه ۲۷ اوت / ۵ شهریور در اتریش پیدا شد، بیش از آن بود که تصور می‌شد. پلیس اتریش گفته است ۷۱ پناهجو در این رویداد کشته شده‌اند در حالی‌که قبلاً گفته شده بود تعداد کشته‌شدگان ۲۰ تا ۵۰ نفر است.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، مقامات اتریشی روز جمعه ۲۸ اوت /  ۶ شهریور اعلام کردند که از این ۷۱ نفر، ۵۹ نفر مرد، هشت نفر زن و چهار نفر کودک بودند.

جنازه این پناهجویان روز گذشته در کامیونی در حوالی شهر «پارندورف» واقع در شرق اتریش و در نزدیکی مرز مجارستان پیدا شد. قاچاقچیان انسان که از کشورهای شرق اروپا بودند آن‌ها را در این کامیون جا داده بودند اما همین‌که کامیون دچار نقص فنی شده بود پناهجویان را به حال خود در کنار اتوبان گذاشته و محل را ترک کرده بودند.

پلیس اتریش یک مدرک سوری را در میان جنازه‌های قربانیان یافته است. بر این اساس گمان می‌رود که پناهجویان کشته‌شده سوری باشند.

مسئولان این پرونده تمام شب گذشته روی آن کار کردند. اجساد قربانیان برای تعیین علت و تاریخ مرگ در حال حاضر در وین کالبدشکافی می‌شوند. با این حال گفته می‌شود مرگ دلخراش و تدریجی این پناهجویان بر اثر خفگی بوده است.

پلیس اتریش در ادامه تحقیقات خود درباره این رویداد به کشف شبکه‌ای بین بلغارستان و مجارستان رسیده است. دو شهروند بلغاری، از جمله یکی با تبار لبنانی، و همچنین یک افغان با کارت شناسایی مجاری در مجارستان بازداشت شده‌اند. تصور می‌شود که این افراد به احتمال زیاد در مرگ پناهجویان دست داشته‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • محمداصف

    درآن کامیون لعنتی برادرمنم بودبه نام محمدامین تاجیک