ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«داعش ۱۸۴۱ غیرنظامی را طی یک سال اعدام کرده است»

این اعدام‌ها به اتهام جادوگری، لواط، زنا، سرقت مسلحانه، پیوستن و همکاری با گروه‌های رقیب، همکاری با ائتلاف به رهبری آمریکا در مبارزه با داعش، همکاری با رژیم بشار اسد و توهین به خدا صورت گرفته است.

گروه «دولت اسلامی» (داعش) در طول ماه گذشته ۹۱ تن از جمله ۳۹ نفر از اعضای خود را در سراسر قلمروی خود در سوریه اعدام کرده است.

سازمان دیده‌بان حقوق بشر سوریه که در بریتانیا مستقر است، در این‌باره گزارش داد: «این اعدام‌ها به اتهام جادوگری، لواط، زنا، سرقت مسلحانه، پیوستن و همکاری با گروه‌های رقیب، همکاری با ائتلاف به رهبری آمریکا در مبارزه با داعش، همکاری با رژیم بشار اسد و توهین به خدا صورت گرفته است.»

این سازمان اعلام کرد این اعدام‌ها طی بازه یک ماهه از ۲۹ ژوئیه تا ۲۹ اوت صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، دست‌کم ۳۲ غیرنظامی از جمله دو زن در میان اعدام‌شدگان‌اند.همچنین ۱۱ نفر از پیکارجویان گروه‌های رقیب داعش در سوریه و ۹ تن از نیروهای دولتی این کشور نیز از اعدام‌شدگان هستند.

از زمان اعلام به اصطلاح «خلافت اسلامی» این گروه در ماه ژوئن سال گذشته نیز داعش ۱۸۲ تن از اعضای خود را به جرم تلاش برای فرار و بازگشت به خانه اعدام کرده که ۳۹ نفر آن‌ها تنها در ماه گذشته اعدام شده‌اند.

افزون بر این، طی سال گذشته گروه «دولت اسلامی» یک هزار و ۸۴۱ غیرنظامی از جمله ۷۶ کودک و ۹۵ زن را به روش‌های مختلفی از قبیل گردن‌زدن، سنگسار، پرتاب کردن از ساختمان‌های بلند و سوزاندن اعدام کرده است.

در حال حاضر داعش قلمروی وسیعی (حدود ۲۰هزار کیلومترمربع) از خاک سوریه و عراق را تحت کنترل خود دارد و در این مناطق خلافت اسلامی برپا کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.