ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کشته شدن شش نفر در درگیری نیروهای امنیتی ترکیه و پ‌ک‌ک

دو مأمور امنیتی و چهار غیرنظامی، از جمله یک کودک در درگیری نیروهای حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) و نیروهای امنیتی ترکیه کشته شدند.

دو مأمور امنیتی و چهار غیرنظامی، از جمله یک کودک در درگیری نیروهای حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) و نیروهای امنیتی ترکیه کشته شدند.

به‌گزارش رویترز، این درگیری‌ها در جنوب شرق ترکیه، منطقه کردنشین این کشور، رخ داده است.

کودک قربانی بر اثر انفجار بر سر راه یک گشت نظامی در استان دیاربکر کشته شد. یک غیرنظامی نیز در این حادثه زخمی شد.

منابع امنیتی ترکیه گفته‌اند که در «دیجله‌کنت»، منطقه‌ای از شهر دیاربکر، مردان مسلح به روی مأموران امنیتی آتش گشودند و یک نفر از آن‌ها را کشته و یک نفر دیگر را زخمی کردند.

خبرگزاری دوغان نیز گفته است در «سیلوپی» واقع در جنوب شرق دیاربکر هنگامی که نیروهای امنیتی ترکیه یک خانه را هدف شلیک‌های خود قرار دادند و سه غیرنظامی را کشتند. در همین شهر در یک درگیری نظامی، یک مأمور پلیس کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

درگیری‌های نظامی بین نیروهای ترکیه و پ‌ک‌ک پس از آن‌که آتش‌بس دو سال پیش اعلام‌شده توسط عبدالله اوجالان، رهبر زندانی پ‌ک‌ک، ماه گذشته پس از حملات هوایی ارتش ترکیه نقض شد، شدت گرفته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.