ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برادر نرگس محمدی خواهان بستری شدن خواهرش شد

مهدی محمدی، در نامه‌ای به صادق لاریجانی، رییس قوه قضاییه، از او خواسته است تا شخصاً در مورد بستری شدن خواهرش دستورهای لازم را صادر کند.

مهدی محمدی، برادر نرگس محمدی، مدافع حقوق بشر و زندانی سیاسی در ایران، در نامه‌ای به صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه، از او خواست تا شخصاً در مورد بستری شدن خواهرش دستورهای لازم را صادر کند.

نرگس محمدی، مدافع حقوق بشر و زندانی سیاسی در ایران

به‌گزارش کانون مدافعان حقوق بشر، مهدی محمدی ضمن تشریح وضعیت جسمی خواهرش، خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشته است که اگر می‌خواهد جلوی یک اتفاق منجر به «پشیمانی» گرفته شود، از مسئولان مربوطه بخواهد تا نرگس محمدی را تحت نظر پزشکان معتمد و پزشکی قانونی، بستری کنند.

او در نامه خود ضمن ابراز تأسف از این‌که دادستانی هیچ اقدامی در مورد بیماری خواهرش انجام نداده، نوشته است: « بیماری نرگس محمدی آن‌چنان در حال پیشروی است که چهار عدد قرص روزانه ایشان به ۱۵ قرص افزایش پیدا کرده است.»

نرگس محمدی، به بیماری‌های آمبولی ریه و فلج عضلانی مبتلا است.

وضعیت جسمانی او در روز ۱۰ مرداد سال جاری نامساعد شد و او را به بیمارستان طالقانی منتقل کردند. پزشک‌های این بیمارستان، اعلام کردند که نرگس محمدی باید تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گیرد. پزشک‌های متخصص نیز این تشخیص را پذیرفتند.

با این حال، مسئولان قضائی همچنان از بستری شدن نرگس محمدی در بیمارستان جلوگیری کرده و بر مصرف دارو و معالجه سرپایی او تأکید دارند.

مهدی محمدی نوشته است نحوه برخورد با خواهرش در زندان «نوعی فشار روحی، روانی و جسمی» بر اوست.

نرگس محمدی، نایب‌رئیس کانون مدافعان حقوق بشر، عضو کارزار لغو گام به گام اعدام، کانون شهروندی زنان و رئیس هیأت اجرایی شورای صلح ایران، در حالی که بر اساس نظر پزشکان متخصص در سال ۱۳۹۱ برای ادامه درمان به‌طور موقت آزاد شده بود، با وجود ناتمام ماندن مراحل درمان در ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری پس از بارها تهدید و احضار، با مراجعه نیروهای امنیتی به منزل شخصی‌اش و با حکم دادستانی تهران بازداشت و برای سپری کردن محکومیت شش ساله راهی زندان اوین شد.

فرزندان نرگس محمدی به خاطر زندانی بودن مادرشان مجبور به ترک ایران شده و در حال حاضر با پدرشان در خارج از ایران زندگی می‌کنند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.