ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گرد و خاک در آبادان به ۶۶ برابر حد استاندارد رسید

احمد موسوی آزاد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان خبر داده که میزان گرد و غبار در هوای این شهر به ۱۰ هزار میکروگرم برمترمکعب و بیش از ۶۶ برابر حد استاندارد رسیده است.

احمد موسوی آزاد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان خبر داده که میزان گرد و غبار در هوای این شهر به ۱۰ هزار میکروگرم برمترمکعب و بیش از ۶۶ برابر حد استاندارد رسیده است.

موسوی آزاد شامگاه سه‌شنبه ۱۷ شهریور به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) گفته کیفیت هوای آبادان در «وضعیت خطرناک» قرار دارد.

او بر همین اساس از مردم خواسته تا از رفت و آمد غیرضروری خودداری کنند.

مردم شهرهای غربی و جنوبی ایران، سال‌هاست که از آلودگی هوا به دلیل وجود ریز‌گرد‌ها و گرد و غبار رنج می‌برند اما به نظر می‌رسد که در طول این سال‌ها، شرایط تا این اندازه وخیم و بحرانی نبوده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان «کانون‌های گرد و غبار داخلی و خارجی» را دلیل این افزایش آلودگی اعلام کرده است. به گفته موسوی آزاد ۶۷ درصد از این آلودگی «منشاء خارجی» دارد.

بر پایه اطلاعیه هوا‌شناسی استان خوزستان پدیده تندباد و گرد و غبار تا آخر هفته در برخی شهرهای این استان ادامه دارد.

مسئولان محیط زیست ایران، کاهش باران، خشکی تالاب‌ها و عدم مالچ پاشی در عراق و عربستان را از دلایل افزایش ریزگرد‌ها می‌دانند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.