ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آیت‌الله علوی گرگانی: وزارت ارشاد به قم منتقل شود

آیت‌الله محمدعلی علوی گرگانی از استادان حوزه علمیه قم و از مراجع دینی شیعه می‌گوید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به شهر قم منتقل شود تا در کنار حوزه علمیه این شهر و در ارتباط نزدیک با روحانیت فعالیت کند.

آیت‌الله محمدعلی علوی گرگانی از استادان حوزه علمیه قم و از مراجع دینی شیعه می‌گوید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به شهر قم منتقل شود تا در کنار حوزه علمیه این شهر و در ارتباط نزدیک با روحانیت فعالیت کند.

علوی گرگانی: هر وزارتخانه‌ای تناسب با یک منطقه خاصی دارد، وزارتخانه ارشاد هم در قم و در کنار حوزه و مرجعیت قرار داشته باشد

به‌گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) علوی گرگانی با بیان این‌که وزارت ارشاد بخشی از حوزه علمیه به حساب می‌رود، گفت: «این وزارتخانه یک حالت برزخی دارد، یعنی که بین روحانیت و جامعه قرار گرفته است، و به یک معنا نه می‌شود آن را از حوزه و روحانیت و نه از طبقات مردم عادی جامعه دانست.»

این استاد حوزه علمیه قم افزود: «چقدر شایسته است که دولت برنامه‌ریزی کند و مرکزیت وزارت ارشاد را در قم قرار دهد چرا که هر وزارتخانه‌ای تناسب با یک منطقه خاصی دارد، لذا اگر این وزارتخانه در قم و در کنار حوزه و مرجعیت قرار داشته باشد، از بسیاری چیزها مصون نگه داشته می‌شود.»

به‌گفته او ارتباط بین روحانیت و وزارت ارشاد و رفت و آمد افراد روحانی به این وزارتخانه «شأن و جایگاه آن را نزد مردم افزایش می‌دهد».

آیت الله علوی گرگانی فعالیت‌های وزارت ارشاد را محدود به ایران ندانست و گفت این وزارتخانه می‌تواند از قم هم فعالیت‌های خود را برای کشور و هم خارج از کشور تدوین کند.

پیش از این حجت‌الاسلام محمد سعیدی، امام جمعه قم نیز گفته بود مسئولان وزارت ارشاد در هر زمان ممکن به صورت مستمر به قم سفر کرده و از رهنمودهای مراجع دینی بهره‌ ببرند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    با افاضات هذیان گونه این فسیل مذهبی ، گروهک داعش در حال شکل گیری و عضو گیری در ایران است و اگر مشت محکمی به دهان این یاوه گویان نزنیم ، کم کم قم هم میشود مرکز شریعت اسلامی و آنجا هم دستورات اسلام ناب محمد کذاب را به مرحله اجرا گذاشته و سر از بدن جدا می کنند . مرگ بر کلیه دیکتاتورها و فسیلهای مذهبی و دینی جهان .