ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس‌جمهوری تبعیدی یمن در مذاکره با حوثی‌ها شرکت نمی‌کند

دفتر منصور هادی در بیانیه‌ای اعلام کرد که در مذاکرات با شیعیان حوثی شرکت نخواهد کرد. این مذاکرات قرار بود با میانجیگری سازمان ملل متحد در هفته جاری در عمان برگزار شود.

دفتر رئیس جمهوری تبعیدی یمن، عبد ربه منصور هادی در بیانیه‌ای اعلام کرد که در مذاکرات با شیعیان حوثی شرکت نخواهد کرد. این مذاکرات قرار بود با میانجیگری سازمان ملل متحد در هفته جاری در عمان برگزار شود.

در این بیانیه عنوان شده است: «تحت هیچ شرایطی با شورشیان حوثی مذاکره نخواهیم کرد، مگر آنکه حوثی‌ها قطعنامه ۲۲۱۶ شورای امنیت سازمان ملل را بپذیرند.»

بر اساس این قطعنامه نیروهای حوثی ملزم به خروج از مناطق تحت تصرف خود در یمن می‌شوند. به علاوه آنها باید تسلیحات خود را به نهادهای دولتی تسلیم کنند.

در حال حاضر کنترل صنعا، پاییتخت یمن و بخش‌های مهمی از شمال این کشور در دست نیروهای حوثی است.

دیگر خبرها از یمن حاکی از کشته شدن دست‌کم ۱۴ نفر و زخمی شدن ۲۷ نفر در جریان تصرف بخش‌های مهمی از شهر تعز، سومین شهر بزرگ یمن به دست شیعیان حوثی است.

جنگ در فقیرترین کشور عرب تاکنون جان بیش از چهار هزار نفر را گرفته و این کشور را به آستانه قحطی کشانده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    با تروریستها نمیتوان مصالحه کرد و باید ریشه این فتنه گران نوکر حکومت ایران را سوزاند و خشک کزد . رهبر این گروهک تروریستی هم اکنون در سوراخ موش به سر می برد و از ترس جانش مخفی شده و دیگر هارت و پورتی ندارد و همان بهتر که به همراه علی عبد الله صالح دیکتاتور پیشین یمن به درک واصل شوند . هر جا سخن از قتل و غارت و تجاوز و خشونت است نام جمهوری اسلامی ایران می درخشد .