ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جانشین فرمانده سپاه: فریب لبخندهای شیک دشمن را نخوریم

حسین سلامی در مجمع سراسری فرماندهان سپاه گفت نیروی هوافضای سپاه هر نقطه‌ای را که بخواهد به آتش می‌کشد. او تاکید کرد که کار سپاه، شناخت بخش‌ ناپیدای راهبردهای دشمن است.

حسین سلامی در مجمع سراسری فرماندهان سپاه گفت نیروی هوافضای سپاه هر نقطه‌ای را که بخواهد به آتش می‌کشد. به تاکید او لازم است دشمنان را در لباس جدید شناخت.

حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه می‌گوید دشمنان را باید در لباس جدید شناخت و فریب خنده‌های به ظاهر شیک آنها را نخورد. او گفت سپاه شناخت بخش ناپیدای راهبردهای دشمن را بر عهده دارد.

صبح سه‌شنبه ۲۴ شهریور، سلامی در سخنرانی خود در بیست و یکمین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولان سپاه عنوان کرد: «ما توانستیم سیاست‌های منطقه‌ای دشمن را با شکست مواجه و با ایجاد میدان‌های جدید در مناطق دوردست فعالیت‌های دشمن را متوقف کنیم.»

خبرگزاری «مهر» به نقل از سلامی نوشت: «سپاه و نیروی هوافضای سپاه هر نقطه‌ای را بخواهند به آتش می‌کشند.» سلامی افزوده که نیروی دریایی نیز ظرفیت انهدام دشمن را دارد.

حسن روحانی، رئیس جمهور ایران هم در این مجمع سخنرانی کرد و گفت این که بگوییم فقط دیپلماسی یا فقط قدرت نظامی یا فقط قدرت نرم و قدرت سخت، به پیروزی نمی‌رسیم. همه باید در کنار هم باشیم.

مقامات سپاه پس از توافق هسته‌ای در مناسبت‌های مختلف، بر ادامه خصومت با «دشمن» تاکید کرده و قدرت نظامی ایران را به رخ کشیده‌اند. حسین سلامی پیش‌تر در یک گفت‌وگوی تلویزیونی گفته که هرگونه تقاضای بازدید از مراکز نظامی ایران "با سرب داغ" پاسخ داده می‌شود.

محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه در دهم شهریور با اعلام رزمایش اقتدار ثارالله با حضور بیش از ۵۰ هزار بسیجی در تهران گفته بود: «این مانور نظامی به منظور آمادگی برای مقابله با تهدیدات دفاعی- امنیتی» برگزار می‌شود. او عنوان کرده بود که نگرانی اصلی نه از تهدیدهای نظامی، بلکه از تمام شدن دشمنی با آمریکاست.

فرمانده سپاه پاسداران پایان گرفتن دشمنی با آمریکا یا کاهش یافتن آن را، نگران‌کننده خوانده بود. این گفته‌ها متوجه حرف‌های روحانی در همدان بود که در سوم شهریور عنوان کرد: «پس از ۲۳ ماه تلاش و مذاکره توسط دیپلمات‌های ملت به نقطه‌ای رسیدیم که توانستیم سایه شوم جنگ را از سر مردم برداریم.»

جعفری یک بار دیگر هم خطاب به روحانی گفته بود تنظیم رفتار مسئولان ایرانی با اراده دشمن، یعنی آغاز فرسایش عزت نظام اسلامی.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بابک

    بدترین دشمنان ایران حکومت ولایت فقیه و پشتیبانهای آن هستند و حکومت روسیه و سران عرب و حکومت بعثی سوریه. البته خود مردم باید آگاه و هشیار و متحد باشند. وابستگی به حکومت روسیه و دشمن تراشی در جای دیگر برای ادامه وضعیت فوق العاده و سرکوب و غارت نیاز این حاکمان است. اگر دشمن نباشد چه بگویند. با دشمن خطرناک و بدسابقه دیوار به دیوار علیه مردم ایران متحد شدند و آدرس را عوضی میدهند و بر دشمن تراشی اصرار می ورزند تا به غارت و سرکوب ادامه دهند.

  • بهنام

    باز هم هذیان گوئی یکی دیگر از مزدوران و جیره خواران نظام ننگین اسلامی جهت باجگیری هر چه بیشتر از ملتها و دولتهای جهان به خصوص از رئیس جمهور آمریکا ، ببخشید ( نماینده ولی وقیه ) در ایالات متحده آمریکا یعنی باراک حسین اوباما و استفاده از ساده لوحی و مماشات چنین افراد احمقی و سوء استفاده از برسمیت شناختن رژیم ننگین اسلامی .

  • چریک فدایی ایران

    حمید جان همه میدونن باید اینا رو پایین کشید، ولی «چطوری» پایین بکشیم که ایران عزیز هم سرنوشت سوریه و عراق رو پیدا نکنه؟ شما راه حل دارید برادر بزرگوار؟؟؟

  • nader

    محمود مرادخانی، خواهرزاده علی خامنه ای، در نامه سرگشاده ای به کنگره آمریکا گفت که حکومت ایران نماینده مردم این کشور نیست، و نسبت به "اهداف پنهانی" این رژیم هشدار داد. به گزارش سایت خودنویس، مرادخانی در این نامه توافق اتمی با ایران را بدون ضمانت اجرایی دانست و از دولتهای آمریکا و اروپا خواست تا مراقب "جولان سیاسی و وقت کشی" جمهوری اسلامی باشند. مرادخانی گفت: "متاسفانه در ماه‌های اخير، با وجود شواهد بسياری در بی اعتباری و نابکاری رژيم اسلامی، تصميم گيران دولت‌های آمريکا و اروپا به اندکی بسنده نمودند و با امضای تفاهم نامه‌ای به نام «برنامه جامع اقدام مشترک» (برجام)، بدون ضمانت اجرايی مطمئن آن، نه تنها خطری را رفع ننمودند بلکه به سردمداران جمهوری اسلامی اميد و فرصت جولان دادن سياسی و وقت کشی برای پيش بردن اهداف پنهانی خود را دادند." او افزود: "ماهیت ولایت فقیه علی خامنه ای...حتی بدون داشتن نیروی هسته‌ای، مترادف با نقض بیشتر حقوق بشر، بی ثباتی و نابسامانی بيشتر در منطقه خاورميانه و در جهان آزاد است." محمود مرادخانی، هم اکنون در کشور فرانسه زندگی می کند. او فرزند شیخ علی تهرانی، شوهر خواهر علی خامنه ای است. علی تهرانی در ابتدای انقلاب اسلامی مواضعی مخالفت با خمینی،اتخاذ کرد و مجبور به ترک ایران شد.

  • حسین

    دشمن ما آنها نیستند. دشمن ما شمایید که با سرکوب و ترویج خرافه نزدیک به چهار دهه است که به غارت و چپاول کشور مشغولید که نتیجه آن نابودی زیرساخت های کشور و فقر و بیکاری روزافزون مردم کشورمان بوده است. بلایی که شما و رهبر فاسدتان در طول این چهاردهه سرنوشت بر سر کشور آوردیید با هیچ معیاری قابل سنجش نیست. با امید سرنگونی شما که بزرگترین دشمن سرافرازی کشور و میهن هستید.

  • hamid

    شما از دهان این ظالمان زورپرست که ٔبت زور را بنام توحید تبلیغ میکنند آیا شنیده اید از صلح صحبت کنند؟ آیا شنیده اید استبدادی را در منطقه‌ محکوم کنند؟ خب نمیتوانند چون از جنس استبداد هستند! کارشان شده مرتب شانه‌ کشیدن و توهین با "هندوانه هایی‌" که زیر بغل زده اند ! تا شاید بحرانی‌ جدید برای بقای خویش بسازند! با ما است که این ظالمان که مروج زورپرستی در اشکال قهر، خشونت، دروغ، دزدی، تهمت، توهین، .. به نام دین هستند را برای نجات ایران از تخت ظلم پایین بکشیم، چون حیات ایران در خطر است! شاد باشید. حمید