ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت ۱۲۷ تن از بزهکاران در تهران

سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ، اعلام کرد که در شبانه روز گذشته ۱۲۷ نفر از بزهکاران تهران توسط نیروهای انتظامی دستگیر شدند.

سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ، اعلام کرد که در شبانه روز گذشته ۱۲۷ نفر از بزهکاران تهران توسط نیروهای انتظامی دستگیر شدند.

ساجدی‌نیا روز چهارشنبه ۲۵ شهریور گفت این بازداشت‌ها در چارچوب اجرای طرح امنیت اجتماعی در محلات مرکزی و جنوبی تهران صورت گرفته است.

متوسط سن بازداشت‌شدگان ۲۰ تا ۲۳ سال است.

طرح امنیت اجتماعی از جمله طرح‌هایی است که پلیس ایران هر از گاهی به‌شکل ضربتی به اجرا می‌گذارد تا مانع از گسترش ناهنجاری‌های اجتماعی شود اما تغییری در این زمینه رخ نداده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت بازجویی اولیه از بازداشت‌شدگان انجام شده و این افراد در مراحل بعدی تحویل مراجع قضائی داده خواهند شد.

ساجدی‌نیا افزود: «شرارت بیشتر افراد دستگیر شده در سطح دو بوده و بعضاً با زورگیری باعث ایجاد رعب و وحشت در مناطق می‌کردند.»

نیروهای انتظامی در مرداد سال جاری نیز ۶۶۲ تن از بزهکاران تهران را دستگیر کرده بود.

فعالان حقوق بشر بارها از رفتار پلیس ایران با بزهکاران انتقاد کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.