ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دعوت از پناهجویان برای بازدید رایگان از نمایشگاه کتاب فرانکفورت

به گفته مدیر نمایشگاه کتاب فرانکفورت در روزهای ۱۷ و ۱۸ اکتبر بلیط های رایگان برای پناهجویان در نظر گرفته شده. مترجمانی هم گروه های پناهجویان را در این دو روز همراهی می‌ کنند.

نمایشگاه کتاب فرانکفورت اعلام کرده است که پناهجویان می توانند از این نمایشگاه به طور رایگان بازدید کنند.

نمایشگاه کتاب فرانکفورت با شرکت هفت هزار ناشر در سال ۲۰۱۵

یورگن بوس، مدیر نمایشگاه کتاب فرانکفورت به خبرگزاری آلمان گفته است در روزهای ۱۷ و ۱۸ اکتبر بلیط های رایگان برای پناهجویان در نظر گرفته شده. مترجمانی هم گروه های پناهجویان را در این دو روز همراهی می‌ کنند.

نهادهای مدنی در آلمان که برای پناهجویان فعالیت می کنند، با نمایشگاه کتاب فرانکفورت همکاری می کنند. زیر نظر این نهادها گروه هایی از پناهجویان علاقمند به کتاب و کتابخوانی برای بازدید از نمایشگاه کتاب فرانکفورت سازماندهی می شوند.

در نمایشگاه کتاب فرانکفورت که ۱۴ اکتبر سال جاری کارش را آغاز می‌ کند، هفت هزار ناشر آثارشان را عرضه می‌ کنند. از ناشران مستقل سوری هم دعوت شده که در نمایشگاه کتاب فرانکفورت شرکت کنند.

نمایشگاه کتاب فرانکفورت همچنین از هفته گذشته با همکاری انجمن بورس کتابفروشان آلمان در حوالی اردوگاه پناهجویان داستانخوانی و کتابخوانی برگزار می کند.

نمایشگاه کتاب فرانکفورت به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه کتاب جهان، از ۱۴ تا ۱۸ اکتبر برگزار می شود. در سال ۲۰۱۵ اندونزی به عنوان مهمان ویژه با ۶۰ نویسنده و شاعر در نمایشگاه کتاب فرانکفورت حضور دارد. ایران کتاب‌هایش را در یک غرفه جمعی عرضه می‌کند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.