ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وکیل علی مطهری خواهان محاکمه همه متهمان مهاجم شد

وکیل علی مطهری می‌گوید هفته گذشته به شیراز رفته و با قاضی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری در مورد پرونده علی مطهری گفت‌وگو کرده است.

مصطفی ترک همدانی، وکیل علی مطهری می‌گوید شماری از مهاجمان که در جریان حمله به موکلش در شیراز دست داشته‌اند، تاکنون به دادگاه احضار نشده‌اند.

ترک‌همدانی، شنبه ۲۸ شهریور، به خبرگزاری مهر گفته که «از قاضی خواستیم تا متهمانی که در این پرونده نامشان نیست و مغفول مانده‌اند، دعوت شوند تا در جلسات دادگاه حضور داشته باشند.»

او می‌گوید هفته گذشته به شیراز رفته و با قاضی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری در مورد پرونده علی مطهری گفت‌وگو کرده و درخواستش را در خصوص احضار این متهمان برای حضور در سومین جلسه دادگاه که قرار است ۱۵ مهر برگزار شود، مطرح کرده است.

تاکنون دو جلسه محاکمه شش تن از مهاجمان به علی مطهری، در ۱۳ و ۲۶ مرداد در شیراز برگزار شده است.

علی مطهری روز دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ وارد فرودگاه شیراز شد و قرار بود‌‌‌ همان روز در سالن حکمت دانشگاه شیراز سخنرانی کند. این نماینده مجلس پس از ورود به شیراز، از فرودگاه به سمت دانشگاه حرکت کرد که با حمله خشونت‌بار مهاجمان مواجه شد.

مطهری پس از این رویداد، در نامه‌ای به آیت‌الله اسدالله ایمانی، امام جمعه شیراز، او را به حمایت از مهاجمان متهم کرد. او همچنین در جمع شماری از شهروندان شیرازی که به دیدارش رفته بودند، دوباره گفت که امام جمعه شیراز «پشت سر» مهاجمان است.

حمله مهاجمان به علی مطهری در شیراز با انتقادهای گسترده‌ای روبه‌رو شده و گروهی از مقام‌های حکومتی با ابراز نگرانی از گسترش چنین رفتارهایی در سطح کشور، خواهان برخورد با این مهاجمان شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.