ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اوباما یک مرد همجنس‌گرا را به وزارت نیروی زمینی آمریکا برگزید

فانینگ در صورتی در این منصب آغاز به کار خواهد که مجلس سنای آمریکا به این پیشنهاد رئیس جمهوری رأی مثبت دهد.

باراک اوباما، رئیس جمهوری ایالات متحده، اریک فانینگ، مشاور سابق اشتون کار‌تر، وزیر دفاع آمریکا را نامزد مقام وزارت نیروی زمینی ارتش کرد. فانینگ اولین مرد همجنسگرا در تاریخ ایالات متحده خواهد بود که به مقامی نظامی در این کشور منصوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، رئیس جمهوری آمریکا گفته است که این انتخاب بر اساس «سال‌ها تجربه» و «توان منحصر به فرد در رهبری» فانینگ صورت گرفته و ابراز امیدواری کرد فانینگ در «نقش جدید» خود بتواند سربازان آمریکایی را رهبری کند.

فانینگ در صورتی در این منصب آغاز به کار خواهد که مجلس سنای آمریکا به این پیشنهاد رئیس جمهوری رأی مثبت دهد.

اشتون کار‌تر با ابراز امیدواری از تأیید سریع سنا، درباره فانینگ گفت: «سال‌ها کار در کنار او در پنتاگون و ناظر رشد او در سطح یک خدمتگزار دانا، دلسوز و باتجربه بودن برای من غنیمت بود.»

گروه‌های مدافع حقوق دگرباشان جنسی، انتخاب یک مرد همجنسگرا را نشانه بارزی از پیشرفت فعالان این حوزه در احقاق حقوق همجنسگرایان، دوجنسگرایان و تراجنسگرایان می‌دانند.

پنتاگون در ماه ژوئن ۲۰۱۵، با تجدید نظر در سیاست‌های استخدامی خود و برداشتن تبعیض‌ها بر اساس گرایشات جنسی، علنی کردن گرایش جنسی کارمندان دگرباش این وزارتخانه را بلامانع اعلام کرد.

بر اساس مصوبه ۲۰۱۱ پنتاگون، همجنسگرایان تنها در صورتی می‌توانستند در محیط نظامی به کار خود ادامه دهند که به طور علنی گرایش جنسی خود را ابراز نکنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    اخر این بچه را چه به فرماندهی نیروی زمینی امریکا؟