ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هاشمی رفسنجانی: داعش در شرق ایران پایگاه دارد

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت می‌گوید که گروه دولت اسلامی (داعش) در شرق ایران پایگاه زده است.

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت می‌گوید که گروه دولت اسلامی (داعش) در شرق ایران پایگاه زده است.

به گزارش خبرآنلاین، هاشمی رفسنجانی همچنین گفته که داعش در مرزهای غربی ایران نیز حضور دارد.

به گفته او، نیروهای داعش در ۳۵ کیلومتری مرزهای ایران همچنان حضور دارند.

هاشمی رفسنجانی گفته: «داعش تا نزدیک قصر شیرین و ۳۵ کیلومتری مرزهای غربی ما آمد و ما تهدید کردیم که اگر جلو‌تر بیایید می‌زنیم لذا دیگر‌‌ همان جا ماندند اما همچنان حضور دارند.»

رئیس مجمع تشخیص مصلحت از خاورمیانه به عنوان «ناامن‌ترین منطقه جهان» نام برده و افزوده: «اگر روزی نتوانیم مردم را حفظ کنیم خیلی آسان دست‌های مرموزی امنیت ما را به هم می‌زند.»

حسن فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران نیز خرداد امسال گفته بود اگر داعش به نزدیکی ۴۰ کیلومتری مرزهای کشور برسد، نابود خواهد شد.

فرماندهان نظامی و مقامات امنیتی ایران، حد فاصل نزدیکی نیروهای داعش به مرزهای ایران را ۴۰ کیلومتر تعیین کرده و آن را خط قرمز این کشور خوانده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • neda

    در هنگام هجوم نیروهای امنیتی به خانه شاپور رشنو، بر اثر ترس و فشار عصبی ناشی از هجوم تعداد زیاد نیروهای امنیتی همسر این فعال مدنی فرزند خود را از دست داد. وی پس از مراجعه نیروهای امنیتی راهی بیمارستان شد و چند روز را به دلیل سقط جنین در بیمارستان به سر برد. همسر شاپور رشنو در گفتگو با خبرنگار هرانا با تایید این خبر در حالی که بلحاظ روحی در شرایط سختی به سر می برد گفت فرزند سه ماهه خود را از دست داده است و “آیا اکنون کسی جوابگوست؟ هیچ کس!” بامداد چهارشنبه ۲۵ شهریورماه، نیروهای امنیتی با هجوم به منازل فعالان مدنی و کارگری شهر اندیمشک، شاپور رشنو و تعداد دیگری از فعالین مدنی و کارگری اندیمشک از جمله آقایان “علی محمد جهانگیری”، “امیر رحیم خانی” و مادرش و “علی نجاتی” از فعالان سندیکای کارگران هفت تپه را بازداشت کردند. چندی بعد نیز عزت الله جعفری دیگر فعال مدنی با گرایش ملی مذهبی که در شب حمله به خانه های فعالین در منزل حضور نداشت خود را به مراجع امنیتی معرفی کرد.

  • shams

    شماها در زندانها ازاله ی بکارت کردید در وانها حبل المتین بازی کردید٬ از پشت بامها با یا زهرا قبول کن به پایین پرتاب کردید. سر شاپور بختیار را در پاریس با سروش کتیبه و یارانش بریدید٬ محمد مختاری را خفه کردید٬ عزت الله سحابی و خواهر شرا کشتید٬ سعید حجاریان خودتان را ترور کردید٬ سر داریوش فروهر و پستانهای پروانه اسکندری فروهر را بریدید محمد جعفر پوینده را همچون سهروپردی خفه کردید٬ دکتر سامی را مثله کردید٬ شما ها و رهبریتی را که شما با دروغ رهبرش کردید حتا موسوی و کروبی و اصلاحطلبان حکومی را هم تحمل نکردید... بله شماها در شهر نجف و در شهر کربلا و بغداد شعار مرگ بر صدام سر دادید بنده آن موقع خودم در تلویزیون با علی حسینی کار می کردم یادم است آقای دعایی به همراه آیت اللهی که در حال تجاوز به منشیش افشا شد به تلویزیون آمدند حجت الاسلام دعایی باد در غبغب انداخت که ما الان چهار هفته است کهخ به امر امام در چهار شهر عراق مرگ بر صدام گفته ایم و بزودی تحت رهبری امام خمینی ما انقلاب دوم اسلامی را در آنجا سامان خواهیم داد... آقای رفسن جانی تمامی بلایایی که در این سی و شش هفت سال و در این هزار و چهارصد سال بر ایرالن وارد شده بدست و به امر روحانیت بوده است و البته تا زمانی نیز خواهد بود. بنا بر این اگر صدام همین کار را نیز با تهران کرده بود که با حلبچه کرد مقصر درجه اولش خمینی بود و بعد شما. و شما میدانید که خامنه ای هیچ عددی نبود و شما ناگهان با دودوزه بازی و کلک صد ش کردید. عدد صد! شما از روزیکه به قدرت رسیدید هزار نفر را ازطاله بکارت کردید٬ هزاران نفر را اعدام کردید٬ هزاران نفر را شکنجه کردید٬ هزاران نفر را تجاوز کردید. آن ازاله ی بکارتیها را صبح روز تجاوزشان کشتید و ازاله شان کردید که مباد به بهشت بروند. شما هزاران نفر را زندانی کردید و شکنجه جسمی و روحیشان دادید. شما ملیونها نفر را قربانی مقاصد جنگطلبانه شیعه گری خود کردید شما ملت ایران را در انظار تروریس عقب مانده رلیل و بیشرف نشانشان دادید

  • Majid

    آقای فرید:  هاشمی رفسنجانی و خامنه ای سالهاست که مرده اند و چون صداهایی که از اهل قبور بر آیند بیش نیستند. پس مجتبی واحدی هم حتمأ خود چون ایشان است که آن دو را مخاطب قرار میدهد. همچون ملت  مرده پرور و مرده پرست ایران در جمع!!!  

  • Farid

    آقای رفسنجانی اعتراف کنید! این گوی و این میدان تغییر مرجع بررسی صلاحیت کاندیداهای عضویت در مجلس خبرگان و واگذاری آن به فقهای شورای نگهبان ، نقشه مشترک خامنه ای و رفسنجانی بود. این تغییر در نخستین سال رهبری خامنه ای صورت گرفت و اگر رفسنجانی از آن رسوایی حمایت نمی کرد قطعاً خامنه ای موفق به اجرای آن نمی شد. در آن زمان ، بسیاری از فعالان سیاسی اعلام کردند وظیفه مجلس خبرگان ، نظارت بر عملکرد رهبری است و نباید بررسی صلاحیت کاندیداهای عضویت در آن مجلس به کسانی واگذار شود که منصوب رهبر هستند. اما رفسنجانی، ازاین تغییر حمایت کرد ، وزیر کشور دولت او هم از نق زن ها خواست خفه شوند. نخستین انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره رهبری خامنه ای توسط دولت رفسنجانی برگزار شد. در آن انتخابات ، رد صلاحیت کاندیداهای مستقل و منتقد توسط عوامل اجرایی وابسته به دولت رفسنجانی در حدی بود که فریاد همه را بلند ک رفسنجانی لابد به یاد می آورد که همسر مرحوم رجایی به اتهام اهانت به خانم عفت مرعشی رد صلاحیت شد، ابراهیم اصغر زاده و علی صالح آبادی به خاطر اعتراض به عملکرد وزارت خارجه دولت رفسنجانی ، از شرکت در رقابت های انتخاباتی محروم و روانه زندان وزارت اطلاعات شدند؛ همان وزارت اطلاعات که توسط فردی کثیف و عیاش به نام فلاحیان اداره می شد و رفسنجانی از او حمایت می کرد. در آن انتخابات ، صدها نفر توسط هیئت های اجرایی و شورای نگهبان رد صلاحیت شدند که بیش از چهل نفر از آنان ، نماینده مجلس سوم بودند. آیا آقای رفسنجانی حمایت همه جانبه خود از رد صلاحیت ها را فراموش کرده است لابد هاشمی رفسنجانی ، نخستین نماز جمعه خود بعد از تشکیل مجلس بی آبروی چهارم را به یاد می آورد. او در آن روز با لبخند رضایت و با لحنی مملو از تفرعن، مراحل مختلف برگزاری انتخابات و تشکیل مجلس چهارم را تأیید کرد و از رد صلاحیت شدگان خواست به فعالیت های دیگر از جمله کشاورزی روی بیاورند!. تنها گناه هاشمی رفسنجانی ، حمایت از اقدامات دیکتاتور مآبانه خامنه ای نیست. او علاوه بر بسترسازی نهان و آشکار برای تثبیت زورگویی های ولی فقیه، اظهار نظر های شرم آوری هم داشته که تا کنون نشانه ای از پشیمانی خود از آن سخنان بروز نداده است. در ابتدای دهه هفتاد،از یک سو منتقدان رفسنجانی به وسیله وزارت اطلاعات دستگیر و تحت غیر انسانی ترین شکنجه ها قرار می گرفتند و از سوی دیگر ، خود او در تریبون نمازجمعه، منتقدان را « نامرد » می نامید. البته تحقیر منتقدان و حتی شهروندان عادی ، نه با آغاز دوره ریاست جمهوری رفسنجانی شروع شد نه با اتمام دوره ریاست جمهوری او به پایان رسید. در سالهای نخستین استقرار جمهوری اسلامی ، استفاده از کراوات نوعی اعتراض ملایم به سخت گیری های حکومت در خصوصی ترین ابعاد زندگی شهروندان بود . آقای رفسنجانی در حالی که ریاست مجلس را به عهده داشت کراوات را به « دم خر» تشبیه کرد تا به خیال خود استفاده کنندگان از آن را تحقیر کند. همچنین تن ندادن برخی بانوان کارمند دولت به پوشش مورد علاقه حکومت ، آقای رفسنجانی را بر آشفته کرد و در اظهار نظری عقده گشایانه به آنان هشدار داد که « اجازه نخواهیم داد خانم ها مثل هلوی پوست کنده در ادارات حاضر شوند و خودنمایی کنند»! . در دوران ریاست جمهوری ، وقتی با برخی اعتراضات دانشجویی مواجه شد معترضان را « سوسول های ساواکی زاده » نامید.! سایت دیدگاه نو: مجتبی واحدی

  • neda

    حکومت اسلامی ایران عینا داعش است و سی و پنجسال داخل کشور مشغول اعدام و سرکوب و چپاول بوده...

  • منصور

    حتما یه توافق یا قرارداد مشترک رو رو پایبند شده اند،وگرنه چطور امکان داره داعش بط ف شهرهای مقدس حرکتی انجام ن هد