ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آژانس اطلاعاتی دانمارک: «تروریست‌ها» از مسیر پناهندگان نمی‌آیند

سورن پیند، وزیر دادگستری دانمارک در کنفرانسی خبری اعلام کرد که طی هفته‌های گذشته دست کم ۱۲ هزار و ۴۰۰ پناهجو از طریق آلمان وارد دانمارک شده‌اند که تنها یک هزار و ۵۰۰ تن از آن‌ها تقاضای پناهندگی کرده‌اند.

آژانس اطلاعاتی دانمارک می گوید که اسلام‌گرایان رادیکال سعی ندارند از مسیری که پناه‌جویان به اروپا می‌آیند وارد محدوده «شنگن» شوند.

عکس از آرشیو: پناهجویان در اروپا

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، فین اندرسون، رئیس اجرایی سرویس امنیتی و اطلاعاتی دانمارک سه‌شنبه ۲۲ سپتامبر/ ۳۱ شهریور اعلام کرد گروه‌های اسلام‌گرای تندرو برای قاچاق «تروریست‌ها» از همان مسیر مهاجران و پناه‌جویان برای ورود به محدوده «شنگن» در اروپا استفاده نمی‌کنند.

این مقام امنیتی دانمارک در عین حال تأیید کرد کع کنترل افراد در مسیر سفر داخل اروپا مشکل و با «ریسک بالایی» همراه است و این احتمال وجود دارد که برخی از «هواداران اسلام‌گرایان مسلح» در بین پناهجویان باشند.

همزمان سورن پیند، وزیر دادگستری دانمارک نیز در نشستی خبری اعلام کرد که طی هفته‌های گذشته دست کم ۱۲ هزار و ۴۰۰ پناهجو از طریق آلمان وارد دانمارک شده‌اند که تنها یک هزار و ۵۰۰ تن از آن‌ها تقاضای پناهندگی کرده‌اند.

از آغاز موج جدید ورود پناهجویان به اروپا شایعاتی مبنی بر احتمال ورود اعضای گروه‌های اسلام‌گرای افراطی به اروپا منتشر شده است که تا به امروز هیچ گزارشی از شناسایی چنین افرادی در بین پناهجویان انتشار نیافته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.