ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روسیه: با تقویت تسلیحات هسته‌ای آمریکا در آلمان مقابله به مثل خواهیم کرد

شبکه تلویزیونی ZDF آلمان گزارش داده است که ایالات متحده قصد دارد ۲۰ بمب‌ هسته‌ای خود را تا پایان سال جاری میلادی در پایگاه هوایی بوشل مستقر کند.

روسیه آمریکا را تهدید کرد که چنان‌چه تسلیحات هسته‌ای خود را در آلمان به روز رسانی کند، برای حفظ تعادل قدرت در اروپا مقابله به مثل خواهد کرد.

عکس از آرشیو - پایگاه هوایی بوشل در آلمان

به گزارش خبرگزاری رویترز، دمیتری پسکوف، سخنگوی ولادمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، چهارشنبه ۲۳ سپتامبر/ اول مهر در واکنش به گزارشی که از شبکه ZDF آلمان پخش شد، گفت که این اقدام آمریکا می‌تواند «توازن قدرت در اروپا را به هم بزند» و «بی‌شک» روسیه را وادار به «اقدامات متقابل» برای «حفظ توازن استراتژیک قدرت» خواهد کرد.

این مقام روسی جزئیات این اقدام احتمالی را مشخص نکرد.

شبکه تلویزیونی ZDF آلمان گزارش داده است که ایالات متحده قصد دارد ۲۰ بمب‌ هسته‌ای ۱۲-۶۱ B خود را تا پایان سال جاری میلادی در پایگاه هوایی بوشل مستقر کند.

این شبکه تلویزیونی، مرجع خبری خود را «بررسی گزارشات بودجه فدرالی آمریکا» عنوان کرده است. این ادعا هنوز از سوی مقامات رسمی آمریکا و آلمان تأیید نشده است.

روسیه طی چند روز گذشته به دلیل فروش تسلیحات نظامی به سوریه از سوی مقامات آمریکایی مورد انتقاد قرار گرفته است.

مقامات آمریکا حق وتوی روسیه درشورای امنیت سازمان ملل متحد را نیز موجب «به خطر افتادن مشروعیت بلند مدت شورای امنیت» دانسته‌اند که در صورت ادامه یافتن سبب خواهد شد که «ایالات متحده و همفکران تصمیم بگیرند شورای امنیت را به عنوان یک نهاد تصمیم گیرنده دور بزنند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    متاسفانه جهان در برابر بحران ایجاد جنگ خانمانسوز جهانی سوم قرار دارد .

  • Rozbeh

    مگر غربیها پیشنهادات روسیه و چین رو در مورد سوریه وتو نمیکنند؟