ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا استعفا می‌دهد

جان بینر، نماینده جمهوری‌خواه از ایالت اوهایو، در مورد این تصمیم خود با اعضای حزب جمهوری‌خواه «پشت درهای بسته» به گفت‌و‌گو نشست.

جان بینر، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده، جمعه ۲۵ سپتامبر/ سوم مهر اعلام کرد که تا پایان ماه اکتبر از مقام خود در کنگره آمریکا کناره‌گیری خواهد کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، بینر اعلام کرد که از مقام خود در کنگره آمریکا به این دلیل کناره می‌گیرد که «مخالفان محافظه‌کار او را تحت فشار قرار داده‌اند» و کرسی خود را نیز در مجلس واگذار خواهد کرد.

جان بینر، نماینده جمهوری‌خواه از ایالت اوهایو، در مورد این تصمیم خود با اعضای حزب جمهوری‌خواه «پشت درهای بسته» به گفت‌و‌گو نشست.

روز گذشته، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان، به درخواست بوینر در کنگره سخنرانی کرد. جمهوری‌خواهان پذیرش دعوت بینر را از سوی پاپ فرانسیس موفقیت و «نقطه اوج سوابق حرفه‌ای» او می‌دانند.

جان می‌کا، از نمایندگان جمهوری‌خواه مجلس آمریکا می‌گوید که بینر به این دلیل از مقام خود کناره‌گیری می‌کند که نمی‌خواهد «سوژه منتقدانی شود که هم در کنگره و هم در بیرون او را سوژه کرده‌اند.»

تعدادی از نمایندگان جمهوری‌خواه مجلس آمریکا از این تصمیم بینر استقبال کردند.

بینر که از سال ۲۰۱۱ به ریاست مجلس نمایندگان آمریکا انتخاب شد از سوی اعضای محافظه‌کار تندرو حزب جمهوری‌خواه به دلیل آنچه «تمایل به مذاکره با دموکرات‌ها» عنوان می‌کنند زیر فشار و انتقاد بود.. او از مخالفان توافق‌نامه هسته‌ای ایران و گروه ۵+۱ و سیاست دولت باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، در قبال مسأله هسته‌ای ایران است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    اوباما امریکا را هم به تنش و بحران کشاند.....