ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شلیک مأموران پلیس در چابهار یک دانش‌آموز را زخمی کرد

یعقوب بندو، دانش‌‌آموز کلاس سوم ابتدایی در شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان هنگام خروج از مدرسه به ضرب گلوله مأموران پلیس زخمی شد.

یعقوب بندو، دانش‌‌آموز کلاس سوم ابتدایی در شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان هنگام خروج از مدرسه به ضرب گلوله مأموران پلیس زخمی شد.

یعقوب بندو، دانش‌‌آموز کلاس سوم ابتدایی چابهار با شلیک مأموران پلیس زخمی شد.

سایت «کمپین فعالین بلوچ» گزارش داده که مأموران پلیس هم‌زمان با تعطیلی مدارس و خروج دانش‌آموزان از مدرسه، به سمت یک خودروی مظنون به قاچاق گازوئیل شلیک کرده‌اند و به همین دلیل یعقوب بندو هنگام خروج از مدرسه از ناحیه دست راست به ضرب گلوله مأموران پلیس زخمی شده است.

این اتفاق روز یکشنبه پنجم مهر در روستای «رمین» چابهار رخ داده است.

به گفته شاهدان عینی، «مأموران پس از این واقعه محل را ترک کرده و پس از مراجعه مردم به کلانتری، منکر تیراندازی شده‌اند.»

دانش‌آموزی که به ضرب گلوله این مأموران زخمی شده، پس از اعزام به بیمارستان امام علی چابهار، مورد عمل جراحی و درمان قرار گرفته و حال کنونی وی «رضایت بخش» گزارش شده است.

«شلیک‌های بی‌ضابطه» مأموران انتظامی به سمت خودرو‌ها همواره یکی از انتقادهای فعالان مدنی، علما و معتمدان سیستان و بلوچستان بوده است.

اردیبهشت امسال نیز دو بلوچ در شهر «محمدان» واقع در شهرستان ایرانشهر به دلیل «قاچاق» گازوئیل با حمله مسلحانه مأموران پلیس مواجه شدند و خود و خودرویشان در آتش سوختند. به دنبال این رویداد اوضاع این منطقه ناآرام و متشنج شد.

نرخ بالای بیکاری در استان سیستان و بلوچستان یکی از مهم‌ترین دلایلی است که باعث افزایش قاچاق کالا در این استان شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.