ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مسئولان وزارت ورزش به استقبال تیم ملی فوتسال زنان نرفتند

اعضای تیم ملی فوتسال زنان ایران که مقام قهرمانی آسیا را به‌دست آورده‌اند بعد از ظهر روز یکشنبه ۵ مهرماه بدون هیچ استقبالی از سوی مسئولان وزارت ورزش، بی‌سروصدا به کشور بازگشتند.

اعضای تیم ملی فوتسال زنان ایران که مقام قهرمانی آسیا را به‌دست آورده‌اند بعد از ظهر روز یکشنبه ۵ مهرماه بدون هیچ استقبالی از سوی مسئولان وزارت ورزش، به کشور بازگشتند.

تیم ملی فوتسال زنان ایران روز شنبه ژاپن را شکست داد و قهرمان نخستین دوره جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش نشریه جام جم ورزشی، کسانی که از زنان ملی‌پوش ایران در فرودگاه استقبال کردند، مسئولان فدراسیون فوتبال، خانواده‌های ورزشکاران و چند رسانه بودند اما از مسئولان وزارت ورزش و جوانان خبری نبود.

تیم ملی فوتسال زنان ایران روز شنبه ۲۶ سپتامبر / ۴ مهرماه، در فینال نخستین دوره مسابقات فوتسال زنان آسیا ژاپن را در ورزشگاه نیلای مالزی شکست داد و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد. در تاریخ ورزش آسیا، این نخستین بار بود که زنان ایران در یکی از رشته‌های توپی، قهرمان آسیا می‌شدند.

نیلوفر اردلان، کاپیتان تیم، که به دلیل قانون اجازه خروج از کشور برای زنان متأهل از پیوستن به تیم بازمانده بود، در فرودگاه برای استقبال از هم‌تیمی‌هایش حضور داشت.

همسر نیلوفر اردلان، به او اجازه نداد تا برای دیدارهای جام ملت‌های آسیا در مالزی به این سفر برود. این در حالی است که او در دو دوره بازی‌های کشورهای اسلامی عنوان «خانمِ گل» را کسب کرده بود.

نیلوفر اردلان در فرودگاه ابراز امیدواری کرد دوباره بتواند به ترکیب تیم ملی فوتسال زنان بازگردد.

فرشته کریمی، زننده تنها گل ایران در برابر ژاپن، برترین بازیکن جام ملت‌های آسیا شناخته شد. او در فرودگاه با اشاره به حجاب بازیکنان تیم ملی، موفقیت این تیم را در چنین شرایطی «بسیار ارزشمند» خواند.

فرزانه توسلی، د‌ر‌وازه‌بان ایران به عنوان بهترین د‌ر‌وازه‌بان جام ملت‌های آسیا انتخاب شد و فهیمه زارعی، بازیکن دیگر تیم فوتسال ایران نیز در فهرست بهترین‌های این رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم ملی فوتسال زنان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال نیز شرکت خواهند کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • vear

    این شیر زنان ایروونی از همه ی مسئولین کشورشون مردترند، خیلی بهتر که نیومدن

  • جهان

    مسولین وزارت ورزش لیاقت دیدار با شیر زنان قهرمان ایران را ندارند

  • Mitra

    هر کس برای آخوند جماعت وجهه ای درست کند به حج مشرف شود ان شاء الله!