ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع بسیجیان در اعتراض به دست دادن ظریف و اوباما

شماری از دانشجویان بسیجی در اعتراض به توافق هسته‌ای و دست دادن محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران و باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا در مقابل مجلس تجمع کردند.

شماری از دانشجویان بسیجی در اعتراض به توافق هسته‌ای و دست دادن محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران و باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا در مقابل مجلس تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این تجمع وارد دومین روز خود شده است.

بر پایه این گزارش، دانشجویان بسیجی به همراه خانواده‌هایشان شب گذشته را در ۱۰ چادر مسافرتی مقابل مجلس به صبح رساندند.

اوباما و ظریف دو روز پیش در یکی از راهروهای سازمان ملل با یکدیگر روبه‌رو شدند و با هم دست داده‌ و به مدت چند دقیقه گفت‌وگو کردند.

این نخستین دیدار یک مقام بلندپایه ایران با رئیس‌جمهوری آمریکا از سال ۱۳۵۸ تاکنون است. ایران و آمریکا از سال ۱۳۵۸ روابط سیاسی ندارند.

علیرضا زاکانی، نماینده مجلس و رئیس کمیسیون ویژه برجام نیز دست دادن ظریف و اوباما را «غیرقابل توجیه و مستحق برخورد جدی» دانسته و گفته که «مجلس در این زمینه کوتاه نخواهد آمد.»

به گفته زاکانی، دست دادن ظریف و اوباما «تلاش عامدانه برای عادی‌سازی ارتباط با آمریکا است.»

دو سال قبل و پیش از دور تازه مذاکرات هسته‌ای تهران و غرب نیز حسن روحانی، رئیس‌ جمهوری ایران پس از گذشت بیش از ۳۰ سال قطع کامل روابط سیاسی ایران و آمریکا، با باراک اوباما به طور تلفنی گفت‌وگو کرد. این گفت‌وگوی تلفنی نیز باعث خشم محافظه‌کاران در ایران شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • esi

    جواب ابلهان خاموشیست ....لعنتت بر خمینی دجال .

  • roozbeh

    یعنی چه ؟دست ندادن ایشان عین بی ادبی میبود.  ایشون بعنوان وزیر نماینده کشور و مردم ایران کار بسیار بجایی انجام داده.  همون مموتی خوب بود که با حرفهای جاهلانه اش مملکت رو به باد داد؟   رفتار ایشون کاملا متمدنانه بوده و این جار و جنجالها چیزی بغیر از هوچیگری و نمایشهای سخیف یک عده معدود چیزی نیست.

  • Ali

    چرا به يک نی قندش نمی‌خرند آن کس که کرد صد شکرافشانی از نی قلمی و نیز بگذار تا ز شارع ميخانه بگذريم کز بهر جرعه‌ای همه محتاج اين دريم