ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دادگاه نرگس محمدی برگزار نشد

دادگاه رسیدگی به اتهام‌های نرگس محمدی، مدافع حقوق بشر و زندانی سیاسی در ایران، بدون اطلاع قبلی به او و وکلایش، برگزار نشد.

دادگاه رسیدگی به اتهام‌های نرگس محمدی، مدافع حقوق بشر و زندانی سیاسی در ایران، بدون اطلاع قبلی به او و وکلایش، برگزار نشد.

نرگس محمدی ۱۵ اردیبهشت سال جاری بازداشت شد.

به گزارش سایت کانون مدافعان حقوق بشر، قرار بود نرگس محمدی روز سه‌شنبه ۱۴ مهر در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب محاکمه شود اما این جلسه به دلایل نامعلومی برگزار نشده است.

نرگس محمدی، نایب رئیس کانون مدافعان حقوق بشر، عضو کارزار لغو گام به گام اعدام، کانون شهروندی زنان و رئیس هیأت اجرایی شورای صلح ایران، در تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال جاری بدون ارسال احضاریه از سوی دایره اجرای احکام، توسط نیروهای امنیتی – قضایی بازداشت شد.

در ماه‌های گذشته، سازمان‌های حقوق بشری و همچنین جمعی از فعالان مدنی با صدور اطلاعیه‌های متعددی آزادی نرگس محمدی را با این تأکید که او بیمار بوده و نیاز به درمان جدی دارد، خواستار شده بودند.

نرگس محمدی به بیماری‌های آمبولی ریه و فلج عضلانی مبتلا است و مقام‌های مسئول در نهادهای امنیتی و قوه قضاییه در جریان بیماری او هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.