ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مسکو و تهران سقوط موشک‌های روسیه در ایران را تکذیب کردند

پس از آن‌که مقامات آمریکایی اعلام کردند چهار موشک روسیه در خاک ایران سقوط کرده‌اند، وزارت دفاع روسیه و یک منبع در وزارت دفاع ایران این موضوع را تکذیب کردند.

پس از آن‌که مقامات آمریکایی اعلام کردند چهار موشک روسیه که از دریای خزر به سوریه پرتاب شده‌ بودند، در خاک ایران سقوط کرده‌اند، وزارت دفاع روسیه و یک منبع در وزارت دفاع ایران این موضوع را تکذیب کردند.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به‌نقل از یک منبع در وزارت دفاع ایران که نام او منتشر نشده، نوشته است «وزارت دفاع ایران معتقد است گزارش‌ها درباره سقوط موشک‌های روسیه در ایران بخشی از جنگ تبلیغاتی غرب علیه مسکو است.»

سی‌ان‌ان پنج‌شنبه ۸ اکتبر/ ۱۶ مهر به نقل از دو مقام آمریکایی گزارش داد دست‌کم چهار موشک‌ کروز روسیه که از یک ناو روسی در دریای خزر به سمت اهدافی در سوریه شلیک شده‌ بودند، در خاک ایران سقوط کرده‌اند.

یکی از این دو مقام آمریکایی از احتمال خسارت‌های ناشی از سقوط این موشک‌ها سخن گفته بود.

وزارت دفاع روسیه نیز این خبر را تکذیب کرد و گفت که «تمامی موشک‌های مسکو به اهداف از پیش تعیین‌شده خود اصابت کرده‌اند».

ژنرال ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: «ادعای سی‌ان‌ان مبنی بر اصابت موشک شلیک‌شده از ناوگان روسی دریای خزر در خاک ایران نادرست است.»

او افزود فیلم‌های اصابت موشک‌ها که به‌شکل همزمان پخش شده، این ادعا را رد می‌کنند.

عملیات ناوهای روسیه در دریای خزر علیه اهدافی در سوریه، چهارشنبه ۷ اکتبر / ۱۴ مهر آغاز شد. روسیه اعلام کرد ۲۶ موشک کروز به سمت ۱۱ هدف در سوریه شلیک شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    باز هم دروغ شاخدار دیگری از کمونیستهای روسیه و ایران . چند سایت محلی و مردم منطقه که شاهدان عینی سقوط آهن پاره های روسیه در شمال کشور و کردستان بوده اند مسئله را تائید میکنند ، آنوقت این ***با کمال پر رویی تکذیب میکنند . سقوط این آهن پاره ها نشان داد که تکنولوژی سطح پائین روسیه و خارج از رده آنها هیچ حرفی برای گفتن ندارد و اقتدار کذائیشان با خفت و خواری به نمایش گذاشته شد . به امید نابودی کلیه دیکتاتورهای جهان از پوتین جنایتکار در روسیه تا علی حامنه ای در ایران و اسد آدم کش در سوریه .

  • naseem

    بنا به گزارشهای موثق این چهار موشک یکی در نزدیکی تکاب یکی در تالش گیلان یکی در اطراف سقز کردستان و دیگری در اطراف آستارا سقوط کرده اند تقریبا در یک مسیر و تمامی در ساعات اولیه ی صبح بین پنج تا شش صبح که دقیقا در زمان و مسیر شلیک موشکهای کروز روسی است هیچ جای شک و تردیدی هم نیست...

  • Farid

    حکومت اسلامی ایران  برای این جنایات چقدر پول به روسها داده ؟!