ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک حمله تروریستی در مسکو خنثی شد

کمیته ملی ضدتروریستی روسیه اعلام کرد چند مظنون که نقشه یک عملیات تروریستی در غرب مسکو را داشتند روز یکشنبه ۱۱ اکتبر / ۱۹ مهر شناسایی و دستگیر شدند.

کمیته ملی ضدتروریستی روسیه اعلام کرد چند مظنون که نقشه یک عملیات تروریستی در غرب مسکو را داشتند روز یکشنبه ۱۱ اکتبر / ۱۹ مهر شناسایی و دستگیر شدند.

به‌گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، منابع امنیتی گفته‌اند ۱۰ مظنون تروریست در عملیات شناسایی این گروه دستگیر شده‌اند و افراد دستگیرشده به‌طور عمده از اتباع کشورهای آسیای مرکزی هستند.

مأموران امنیتی همچنین یک دستگاه انفجاری با قدرت پنج کیلوگرم تی‌ان‌تی را کشف و خنثی کرده‌اند.

منابع امنیتی روسیه گفته‌اند تروریست‌ها قرار بود که بمب کشف‌شده را توسط یک تلفن همراه منفجر کنند.

آخرین حمله تروریستی در روسیه در ماه دسامبر ۲۰۱۳ در شهر ولگوگراد، واقع در جنوب این کشور رخ داد که با سه انفجار در ایستگاه راه آهن و حمل و نقل عمومی همراه بود و جان ۴۱ نفر را گرفت.

در دسامبر ۲۰۱۴ شورشیان اسلامگرا خانه مطبوعات در گروزنی، پایتخت جمهوری چچن را تصرف کردند. در جریان عملیات ویژه ۲۵ نفر، از جمله ۱۱ مهاجم کشته شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.