ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۹ معلم ایرانی در امارات آزاد شدند

دلیل بازداشت این معلمان ایرانی در امارات داشتن ویزای دبی به جای ویزای العین بوده است.

حسن قشقاوی، معاون کنسولی وزارت امور خارجه ایران از آزادی ۹ معلم بازداشت شده ایرانی در امارات خبر داد. یک معلم همچنان در زندان به سر می‎‌برد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قشقاوی شامگاه جمعه ۲۴ مهر گفت: «با تلاش سفیر ایران در امارات متحده عربی، معلمان زندانی ایرانی در این کشور آزاد شدند.»

هفته گذشته ۱۰ معلم ایرانی در العین امارات بازداشت شده ‌بودند. دلیل بازداشت این معلمان ایرانی در امارات داشتن ویزای دبی به جای ویزای العین بوده است.

خلیل‌الله بابالو، رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش در این خصوص گفته بود که در سال‌های گذشته معلمان با ویزای دبی در العین تدریس می‌کردند اما امسال به دلیل نداشتن ویزای العین برای معلمان «مشکل ایجاد کردند».

محمدرضا فیاض، سفیر ایران در ابوظبی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از همکاری دادستان ابوظبی برای آزادی این معلمان خبر داده و گفته است که معلمان آزاد شده «به زودی نزد خانواده‌هایشان بر می‌گردند.»

بر پایه اعلام مقامات ایران ۹ معلم آزاد شدند و از سرنوشت یک معلم دیگر خبری اعلام نشده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    میگویند در زمانهای قدیم روزی یکی از شیخ های امارات عربی متحده بدون هماهنگی قبلی با هواپیما وارد تهران شد و مفامات حاضر به اعلیحضرت اطلاع دادند و اعلیحضرت دستور داد چون بدون هماهنگی و اطلاع قبلی وارد شده ، او را در توالت حبس کرده و بعد از ساعتی با همان هواپیما باز پس میفرستند . اگر این داستان واقعیت داشته باشد ، نشان از اقتدار کوبنده و قدرت ایران آن روز را باز گو میکند . حال ببینید این جنایتکاران وطن فروش چه غلطی توانستند در مسئله کشتار ( منا ) انجام دهند ؟ هیچ و تنها با شعار و هارت و پورت زیادی ، سر و صدا راه انداختند و جهت منافع مادی بسیار ، سال آینده حتی شاید عده بیشتری را به مسلخ حج بفرستند و جان ملت اصلآ و ابدآ برای نظام پوسیده ولایت وقیه هیچگونه ارزشی نداشته و نخواهد داشت .