ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روسیه: آماده‌ایم به ارتش آزاد سوریه کمک کنیم

وزیر خارجه روسیه، یک روز پس از نشست وین بر سر حل بحران سوریه گفت که کرملین خواستار برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و پارلمانی در سوریه است.

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفت مسکو آماده است تا به ارتش آزاد سوریه کمک کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، لاوروف شنبه ۲۴ اکتبر/ دوم آبان اعلام کرد که روسیه آمادگی آن را دارد که به ارتش آزاد سوریه در تجهیز جنگنده‌های هوایی کمک کند.

وزیر خارجه روسیه، یک روز پس از نشست وین که به منظور حل بحران سوریه تشکیل شده بود، گفت که کرملین خواستار برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و پارلمانی در سوریه است.

لاوروف و جان کری، وزیر خارجه آمریکا در نشستی که درباره سوریه در شامگاه سه‌شنبه ۲۰ اکتبر برگزار شد، برای جلوگیری از هرگونه تصادم جت‌های دو کشور در جریان عملیات هوایی توافق‌نامه‌ای امضاء کردند.

لاوروف در مصاحبه با تلویزیون دولتی روسیه تأکید کرد که طرف‌های درگیر در سوریه «نباید به جای مردم سوریه تصمیم بگیرند» و باید به آن‌ها در رسیدن به طرحی جامع کمک کنند. به نظر لاوروف این طرح می‌بایست «منافع تمام گروه‌های مذهبی، قومی و سیاسی را تأمین کند».

از آغاز حملات روسیه به سوریه، ایالات متحده و گروه‌های مخالف دولت بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه، بار‌ها گزارش داده‌اند که مواضع مخالفان دولت هدف حمله جنگنده‌های روسی قرار گرفته است.

مقامات روسیه می‌گویند که مواضع داعش را در سوریه مورد حمله قرار می‌دهند و هدف آن‌ها «نابودی تروریسم» است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    این هم مسخره ترین جوک خاورمیانه که فقط میتواند از دهان روسهای نیرنگ باز خارج شود .

  • naseem

    میلیاردها باج به پوتین داده اند که چی ؟ اخرش پوتین پول بیشتر از عربستان میگیرد و سربازان اسد و حامیانش مثل پاسدار و حزب اله را بمباران میکند