ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بشار اسد با وزیر امور خارجه عمان دیدار کرد

در چارچوب فعالیت‌های دیپلماتیک روزهای اخیر برای حل بحران سوریه، بشار اسد، رئیس جمهوری این کشور با یوسف بن علوی، وزیر خارجه عمان دیدار کرد.

در چارچوب فعالیت‌های دیپلماتیک روزهای اخیر برای حل بحران سوریه، بشار اسد، رئیس جمهوری این کشور با یوسف بن علوی، وزیر خارجه عمان دیدار کرد.

بشار اسد در دیدار با یوسف بن علوی، وزیر خارجه عمان

تلویزیون دولتی سوریه اعلام کرد که این دیدار روز دوشنبه، ۲۶ اکتبر / ۴ آبان در دمشق صورت گرفته است.

در این دیدار دو طرف درباره مسائل مربوط به جنگ سوریه و تحولات دیپلماتیک روزهای اخیر گفت‌وگو کرده‌اند.

یوسف بن علوی به بشار اسد گفته است که کشورش هرگونه تلاشی خواهد کرد تا راه حلی برای بحران سوریه به دست آید.

عمان با گذشت چهار سال از جنگ داخلی سوریه از راهکارهای سیاسی برای حل بحران این کشور حمایت کرده و به همین دلیل اسد در دیدار با وزیر خارجه عمان از این کشور به دلیل مواضع‌اش سپاسگزاری کرد.

عمان در برخی مقاطع نقش میانجی میان ایران و آمریکا را در منطقه ایفا کرده است. اکنون نیز به‌نظر می‌رسد که این کشور قصد دارد در بحران سوریه نقش فعال‌تری ایفا کند.

روز یکشنبه ۲۵ اکتبر / ۳ آبان عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان، اعلام کرد که اقدامات دیپلماتیک برای حل بحران سوریه پیشرفت‌هایی داشته است.

او اما گفت هنوز توافقی حاصل نشده و رایزنی‌ها باید ادامه یابد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    اکنون سرنوشت خاورمیانه به سرنوشت سوریه گره خورده و بیم آن می رود که با دخالتهای بی جای قدرتهای بزرگ مانند روسیه و قدرتهای منطقه ای همانند ایران و عربستان و قطر ، زمینه این کشمکشها و درگیریها گسترش یافته و از کنترل خارج گشته و به زمینه ای بس بزرگتر یعنی جنگ جهانی سوم بدل شود . بنا بر این لازم است عاقلان سازمان ملل متحد هر چه سریعتر نقش فعالتری در عرصه بین المللی ایفا کرده و وارد عمل شوند تا بلکه با برکناری اسد جنایتکار و تشکیل دولتی مستقل و بر خواسته از بطن مردم ، از کشتار و آوارگی هر چه بیشتر مردم سوریه جلوگیری به عمل آآمده و بستر یک صلح پایدار و با ثبات در سوریه و منطقه فراهم گردد .

  • حقیقتگو

    اگر توب و تانک روسی و میلیاردها دلار پول علی خامنه ای و فرستادن اراذل اوباش برای کشتن مخالفین اسد اثری نداشته حالا دوباره دست به عبای پادشاه عمان شدند که ایشان سعی کنند ب پخش میلیونها دلار رشوه به مخالفین بشار اسد انها را با پول بخرند و حضرت بشار اسد در حکومت کردن ولایت فقیه سوریه ازاد بگذارند. البته تمامی این رشوه ها برای در هم شکستن مقاومت بر علیه بشار اسد از سوپر میلیاردها دلار علی خامنه ای پرداخت میشود.