ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجاوزهای گروهی به دختران در قزوین و پنهان‌کاری مسئولان

۱۰ مرد مسلح به سلاح گرم چند بار به دخترانی که به‌شکل جمعی برای تفریح به مناطق باراجین و جاده زرشک شمال قزوین رفته بودند تجاوز کرده‌اند اما این خبر که نزدیک به یک ماه از کشف آن می‌گذرد از سوی مسئولان منطقه درز نکرده است.

۱۰ مرد که سه نفرشان به سلاح گرم مسلح بودند چند بار به دخترانی که به‌شکل جمعی برای تفریح به مناطق باراجین و جاده زرشک شمال قزوین رفته بودند تجاوز کرده‌اند اما این خبر که نزدیک به یک ماه از کشف آن می‌گذرد از سوی مسئولان منطقه درز نکرده است.

روزنامه «فرهیختگان» در شماره امروز، دوشنبه ۴ آبان خود نوشته است این تجاوزها بیش از سه بار در جاده باراجین قزوین در نزدیکی جاده فرعی زرشک اتفاق افتاده و دختران جوان در حالی مورد تعرض قرار گرفته‌اند که عده‌ای پسر جوان نیز در بین‌شان حضور داشته‌اند.

بنا به این گزارش، متجاوزان هر بار پسران جوان را با تهدید سلاح گرم به درخت بسته و به دختران تجاوز می‌کردند.

«فرهیختگان» افزوده است که متهمان این پرونده یک ماه پیش دستگیر شده‌اند اما این جنایت به هیچ‌عنوان رسانه‌ای نشده و از سوی مسئولان قزوین مسکوت مانده بود. همچنین هیچ ‌یک از رسانه‌ها حتی رسانه‌های محلی قزوین در این‌باره خبری منتشر نکرده‌اند.

در تماس این روزنامه با مقامات محلی، علی‌حسین حسینی‌نژاد، رئیس پلیس آگاهی استان قزوین به آن‌ها گفته است که از هر کسی که این خبر را گرفته‌اند جزئیات آن را هم بگیرند.

او افزوده است که شاید از این ماجرا بی‌خبر نباشد اما برای دریافت خبر باید به مقر انتظامی استان مراجعه شود.

صادق نیارکی، دادستان قزوین نیز به صورت تلفنی پاسخگو نبود و تنها یکی از مسئولان دفتر دادستانی این خبر را تأیید کرده و بدون آن‌که نام خود را بگوید اعلام کرده است که احتمالاً حکم همه متهمان این پرونده اعدام است.

همچنین یک منبع از اداره آگاهی استان قزوین که او نیز نخواست نامش فاش شود این رویداد را تأیید کرده است.

در این میان، کیومرث ایمن، معاون سیاسی امنیتی فرماندار قزوین، خبر را تأیید کرده و اطلاع‌رسانی درباره جزئیات پرونده را وظیفه دادستان دانسته است.

بیش از چهار سال پیش در خمینی‌شهر اصفهان نیز ۱۴ مرد با ورود غیرقانونی به یک باغ خانوادگی به شش زن در مقابل مردان خانواده خود تجاوز کردند. آن‌ها دست و پای مردان را بسته بودند. چهار نفر از این افراد در جریان این پرونده به اعدام محکوم شدند و در ۲۸ مهرماه ۹۰ در پارک بهشت خمینی‌شهر در برابر دیدگان مردم به دار آویخته شدند.

فرید صلواتی، روزنامه‌نگار اصفهانی که تجاوز گروهی در خمینی‌شهر را افشا کرده بود، ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ بازداشت شد و پس از یک هفته بازجویی توسط مأموران امنیتی آزاد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مرد چهل ساله مجرد

    من از دلایل اصلی این فجایع گفتم در این لینک. ولی شمامنتشر نکردید. ولی من دستبردار نیستم این قدر در سایت میننوسم بالاخره منتشر کنید http://www.radiozamaneh.com/275478

  • رحمن کریمیان

    مطبوعات هم جزو متهمان اصلی این پرونده هستند،اگر ان ها ذره ای شزافت حرفه ای داشتند همان بار اول خبر رسانی میکردند و این جنایت بیش از سه بار اتفاق نمی افتاد.گرچه مطبوعات چی ها هم بخشی از رزیم هستند و ان ها که کمی وظیفه شناس بودند اکنون در زندان هستند. بعضی از ماموران مساله را اخوند وار حل میکنند و یاد شهر نو که مساله ان ها را حل میکرد میافتند.برادر به یمن حکومت خمینی همه مملکت شده شهر نو و تو نمیفهمی یا خودت را به ان میزنی.در حکومتی که دادستان کثیفش در زندان به دختران نوباوه و باکره قبل از اعدام تجاوز میکند یا در کهریزک هایش حتی به پسران مقامات خود رزیم تجاوز میکنند،و هر روز اخباری از این دست میرسد مثل تجاوز به کودکان در مدرسه ،و..،و...و ایا بعضی از این جنایات که در کرمان به قتل هم منجر شد به عدالت سپرده شده است؟؟؟؟؟ تنها دختری را که جرات کرد از ناموسش در مقابل دزخیمان وزارت اطللاعات از خود دفاع کند پس از سال ها زندان و شکنجه اعدام شد،خواهر عزیز من وملت ایران ریحانه........تا دیگر کسی جرات نکند در مقابل کثافت رزیم به ایستد. بعضی از دوستان نیز اخوند وار حکم اعدام متهمان را صادر میکنند غافل از اینکه این فلک زده ها نیز خمینی زده هستند و محصول این رزیم هستند و نگاه به دست غارتگران مال و ناموس ملت میکنند واز ان ها می اموزند،اگر اعدام مشگل حل کن بود ایران و عراق اخوند زده که در دنیا رتبه اول و دوم اعدام را دارند جزو فاسد ترین کشورهای جهان از هر نظر نبودند.چاره کار یک کلمه است .سرنگونی ظالم ترین رزیمی که ایران وجهان تا کنون دیده است.اگر حرکتی نکنیم ما هم در جنایات قزوین و همه جنایات رزیم در ایران و جهان شریک هستیم.

  • مریم

    اعدام شدند

  • حقیقتگو

    علی خامنه ای ضد ایرانی و بشار اسد نژاد از خبرهای خوشحال کننده صدمه زدن به ایرانی ها به هر شکل و فرمی که باشه مانند تجاوز و بیکاری معتاد کردن و تن فروشی و فقر و شکنجه کردن و اعدام کردن وچپاول بی نهایت خوشحال میشه و علتی هم نداره که خوشحال شدنش رو برای امت اسلام زده اش توضیح بده به این دلیله که سکوت می کنه و سکوت کردن علامت رضایت کامل اخوندها از این فجایع برعلیه ایرانی هاست