ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله داعش در مصر چند کشته بر جای گذاشت

در یک حمله انتحاری در شمال صحرای سینای مصر دست‌کم سه مأمور پلیس کشته شدند. شاخه مصر گروه «دولت اسلامی» (داعش) مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

در یک حمله انتحاری در شمال صحرای سینای مصر دست‌کم سه مأمور پلیس کشته شدند. شاخه مصر گروه «دولت اسلامی» (داعش) مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

رویترز به‌نقل از مقامات محلی نوشته است که این حمله در شهر «عریش» و در یک باشگاه پلیس رخ داده و ۱۰ نفر نیز در جریان آن زخمی شده‌اند.

گروه «دولت اسلامی» (داعش) شاخه مصر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که یک عضو این گروه با یک خودروی بمب‌گذاری‌شده عملیات انتحاری را انجام داده است.

در صحرای سینا گروه‌های مسلح اسلامگرا به‌طور متناوب نیروهای امنیتی مصر را هدف حملات خود قرار می‌دهند.

شنبه گذشته یک هواپیمای مسافربری روسی نیز در این صحرا سقوط کرد و تمامی ۲۲۴ سرنشین آن جان باختند. پس از سقوط این هواپیما داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت. شرکت «متروجت»، صاحب هواپیمای سرنگون‌شده روسی نیز «عامل خارجی» را دلیل سقوط هواپیما دانسته است اما هنوز بررسی جعبه سیاه هواپیما برای اظهارنظر قطعی در این‌باره پایان نیافته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.