ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

افزایش ۱۰ ساله امید به زندگی در کشورهای سازمان همکاری اقتصادی و توسعه

امید به زندگی در کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) از سال ۱۹۷۰ تا سال ۲۰۱۳ بیش از ۱۰ سال افزایش یافته است.

امید به زندگی در کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) از سال ۱۹۷۰ تا سال ۲۰۱۳ بیش از ۱۰ سال افزایش یافته است.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه در گزارشی که روز چهارشنبه چهارم نوامبر / ۱۳ آبان منتشر کرده، گفته که به‌طور متوسط سن افراد در کشورهای عضو این سازمان در سال ۲۰۱۳ به ۸۰ سال و نیم افزایش یافته است.

اما تفاوت معناداری بین کشورها وجود دارد، چرا که آمریکا اکنون در پایین جدول قرار دارد.

برپایه این گزارش، افزایش امید به زندگی «به‌طور منظم» و به‌طور متوسط از سه تا چهار ماه در سال همچنان ادامه دارد و «هیچ نشانه‌ای» از کاهش آن در محدوده کشورهای سازمان همکاری اقتصادی و توسعه دیده نمی‌شود.

سازمان همکاری اقتصادی و توسعه ۳۴ کشور از قاره‌های آمریکای شمالی و جنوبی، اروپا و اقیانوسیه را در بر می‌گیرد. کشورهای غنی اروپایی و آمریکا و یا در حال توسعه همچون مکزیک، شیلی و ترکیه عضو این سازمان‌اند.

سازمان همکاری اقتصادی و توسعه در سال ۱۹۶۰ با عضویت ۱۸ کشور اروپایی، آمریکا و کانادا شکل گرفت. این سازمان به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین نهادهای اقتصادی جهانی، مجمعی برای کشورهای عضو برای پالایش سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی آن‌ها فراهم آورده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.