ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وعده روحانی به همسر روزنامه‌نگار بازداشتی: پیگیر ماجرا هستیم

رئیس جمهوری ایران در پاسخ به همسر احسان مازندرانی گفت که نگران نباشد و وعده داد که پیگیر وضعیت این روزنامه‌نگاران خواهد شد.

حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در پاسخ به درخواست ملیحه حسینی، همسر احسان مازندرانی گفت که وضعیت روزنامه‌نگاران بازداشت شده را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، همسر احسان مازندرانی، صبح یکشنبه ۱۷ آبان، در افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات با رئیس جمهوری ایران درباره وضعیت روزنامه‌نگاران بازداشت شده گفت و گو کرد.

رئیس جمهوری ایران در پاسخ به همسر احسان مازندرانی گفت که نگران نباشد و وعده داد که پیگیر وضعیت این روزنامه‌نگاران خواهد شد.

روحانی در ادامه گفت: «این جوانان سرمایه‌های نظام هستند و نباید دلسردشان کنیم. ان شاء الله همه چیز درست می‌شود.»

احسان مازندرانی، خبرنگار سابق پارلمانی و مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان در پی بازداشت‌های اخیر روزنامه‌نگاران، دوشنبه  ۱۱ آبان دستگیر شد.

 همسر احسان مازندرانی در حین گفت و گو با رئیس جمهوری، نامه‌ درخواست خود را به او داد.

رئیس جمهوری گفت: «شما به مراجع قضایی نامه بدهید تا پیگیر موضوع باشند، من هم پیگیری می‌کنم».

غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه امروز در نشست خبری گفت که همه بازداشت شدگان خبرنگار نیستند.

عیسی سحرخیز، روزنامه‌نگار و مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد در دولت محمد خاتمی، آفرین چیت‌ساز، ستون‌نویس روزنامه ایران و سامان صفرزایی، خبرنگار ماهنامه اندیشه پویا، از جمله روزنامه‌نگارانی هستند که طی هفته گذشته بازداشت شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    وعده روحانی به همسر روزنامه‌نگار بازداشتی: پیگیر ماجرا هستیم!!! آخوند بنفش به همسران روزنامه نگاران نگفت چند روز دیگر پاسدارچی ها زنگ درب منزلتان را فشار ذاده و همه شماها همسران را هم به جرم شریک بودن در جرم نفوذی دستگیر و به زندان خواهند برد. اگر این آخوند حقیقت را می گفت می باید می گفت بنده هیچکاره هستم و یک پای خودم هم در زندان است و تا وقت دارید چمدان هاتون را ببندید و به خارج فرار کنید.

  • amir

    متن نامه حسین رفیعی به گزارش سحام به شرح زیر است: نهاد محترم نمایندگی رهبری در دانشگاهها ! با سلام در روزنامه ایران مورخ ۱۴ آبان ۹۴ و در صفحه سه آمده است که: «هیئتی ۲۰ نفره از استادان حوزه معاونت آموزش و پژوهش نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، از امکانات فرهنگی، ورزشی، کارگاه‌های بنیاد تعاون و بهداری مجموعه بازداشت‌گاه اوین و از بندهای ۳، ۴ و ۷ بازدید کرده و سیاست‌های زندانبانی اسلامی و انسانی در حال اجرا در این بازداشتگاه را قابل تامل ارزیابی و ابراز خشنودی کرده‌اند.» ای کاش این هیئت محترم از بند ۸ اوین هم بازدید می‌کردند تا به آن‌ها می‌گفتم که من استاد بازنشسته پردیس علوم دانشگاه تهران هستم که از ۲۶/۳/۹۴ و برخلاف حکم قاضی دادگاه انقلاب (آقای مقیسه) و معاون حقوقی دادستان تهران (آقای دکتر جهانی) به شکل غیر قانونی و با نقض آشکار قانون و حکم دو نفر فوق‌الذکر همراه با حدود ۳۰ نفر زندانی سیاسی در بند ۸ و در ساختمانی اداری و با دزدان دریایی، قاچاقچیان بین‌المللی و داخلی و محکومان مالی و زندانیان آلوده به بیماری‌های HIV، هپاتیت B و C، استافیلوکوک، بیماری‌های پوستی و سل و همراه با ساس و پشه و … نگهداری می‌شوم و به آن‌ها نشان می‌دادم که تراکم زندانی در این بند، قطع آب گرم و گاز و نقض آئین‌نامه زندان‌ها در مورد تفکیک زندانیان، تغذیه، بهداشت و درمان چگونه است تا از «سیاست‌های زندانبانی اسلامی و انسانی» ابراز خشنودی نکنند و بدانند که همه زندان‌های ایران بند ۷ اوین که توسط محکومان مالی تجهیز و ساخته و پرداخته شده، نمی‌باشند.