ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرانسه و اروپا به یاد قربانیان ترورهای پاریس یک دقیقه سکوت کردند

روز دوشنبه ۱۶ نوامبر / ۲۵ آبان رأس ساعت ۱۲ ظهر مردم فرانسه و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به یاد قربانیان ترورهای شامگاه جمعه در پاریس، یک دقیقه سکوت کردند.

روز دوشنبه ۱۶ نوامبر / ۲۵ آبان رأس ساعت ۱۲ ظهر مردم فرانسه و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به یاد قربانیان ترورهای شامگاه جمعه در پاریس، یک دقیقه سکوت کردند.

مردم پاریس همچون ده‌ها شهر دیگر فرانسه و دیگر کشورهای اروپا روز دوشنبه ۱۶ نوامبر / ۲۵ آبان رأس ساعت ۱۲ ظهر به یاد قربانیان ترورهای شامگاه جمعه در پاریس، یک دقیقه سکوت کردند.

در فرانسه، فرانسوا اولاند و مانوئل والس، رئیس جمهوری و نخست‌وزیر فرانسه مراسم یک دقیقه سکوت را در دانشگاه سوربون برگزار کردند.

فرانسوا اولاند دانشگاه سوربون را «سمبل پاریس، کشور، جوانان و آگاهی» دانست و گفت: «در میان قربانیان جوانان و آموزگاران بسیاری بودند.»

گروه کثیری از دانشجویان، پرسنل دانشگاه سوربون و دانش‌آموزان این منطقه نیز در مراسم سوربون حضور داشتند.

در میدان رپوبلیک پاریس که در نزدیکی محل ترورهای جمعه در پاریس قرار دارد، صدها نفر پس از یک دقیقه سکوت سرود مارسی‌یز، سرود ملی فرانسه را فریاد زدند.

در همه شهرهای فرانسه مراسم یک دقیقه سکوت به‌شکل گسترده‌ای در همه اماکن از جمله مدارس، فروشگاه‌های بزرگ و میدان‌های شهرها برگزار شد.

تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز در همبستگی با مردم فرانسه این مراسم را برگزار کردند و در ساعت ۱۲ ظهر مردم این کشورها به‌مدت یک دقیقه دست از کار کشیدند و شبکه‌های رادیو و تلویزیون نیز برنامه‌های خود را برای یک دقیقه قطع کردند.

روز شنبه رهبران کشورهای عضو اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای حملات تروریستی جمعه را حمله به همه کشورهای اروپایی دانستند و گفتند اروپا به‌طور متحد «با تمام امکانات لازم و اراده راسخ» در برابر چنین اقداماتی خواهد ایستاد.

آن‌ها گفتند روز جمعه ۱۳ نوامبر را همواره به‌عنوان روز عزای اروپا در خاطر خود حفظ خواهند کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.