ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ریحانه طباطبایی به یک سال حبس تعزیری محکوم شد

ریحانه طباطبایی، روزنامه‌نگار و عضو جبهه مشارکت ایران اسلامی، به یک سال حبس و دو سال محرومیت از عضویت در احزاب، گروه‌ها، دستجات سیاسی و فعالیت در رسانه‌ها و مطبوعات و فضای مجازی محکوم شد.

ریحانه طباطبایی، روزنامه‌نگار و عضو جبهه مشارکت ایران اسلامی، به یک سال حبس و دو سال محرومیت از عضویت در احزاب، گروه‌ها، دستجات سیاسی و فعالیت در رسانه‌ها و مطبوعات و فضای مجازی محکوم شد.

ریحانه طباطبایی سابقه فعالیت در خبرگزاری سینا، روزنامه بهار و مجله چلچراغ را دارد.

به گزارش کلمه، جلسه محاکمه ریحانه طباطبایی ۹ آذرماه به اتهام تبلیغ علیه نظام برگزار شد و پس از نزدیک به یک سال حبس تعزیری او، امروز سه‌شنبه ۲۶ آبان تأیید شد.

این روزنامه‌نگار ۳۱ خردادماه سال گذشته برای پرونده جدید خود به شعبه دو دادسرای اوین احضار شده بود که پس از تفهیم اتهام «تبلیغ علیه نظام» با قرار وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی آزاد شد، اما پس از ارائه سند، به خانواده او اعلام شد که توسط اجرای احکام برای حکم دو سال قبل خود راهی بند زنان زندان اوین شده است.

ریحانه طباطبایی پیش از این در ۲۱ آذر ۱۳۸۹ از سوی سپاه پاسداران بازداشت و به مدت ۳۶ روز در انفرادی بند دو - الف سپاه تحت بازجویی قرار گرفت.

او پس از آن در دادگاهی به اتهام «فعالیت برای دستیابی به انتخابات آزاد و انتشار اخبار جنبش سبز» از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به شش ماه حبس تعزیری محکوم شد.

طباطبایی سال ۱۳۹۱ نیز به همراه شماری از روزنامه‌نگاران در منزل خود بازداشت و پس از نزدیک به یک ماه با وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

طباطبایی سابقه فعالیت در خبرگزاری سینا، روزنامه بهار و مجله چلچراغ را نیز دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    داعشی های با ادب و مورداحترام و مورد مذاکره اروپایی ها در ایران که فقط در ایران ایرانی ها رو دستگیر و شکنجه و زندانی و اعدام می کنند بیکار ننشستند و خانم ریحانه طباطبایی را بدلیل داشتن مغز و چشم و دهان و قلم راهی زندان کردند اروپایی ها بعنوان تجلیل از اقدمات و خدمات امپریالیست دوستانه داعش شیعه تون در ایران دعوتنامه برای دیدار آخوندها به اروپا بفرستید.