ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مسابقه فوتبال هلند و آلمان به دلیل احتمال بمب‌گذاری لغو شد

پس از آن که پلیس هانور اعلام کرد شواهدی مبنی بر بمب‌گذاری در ورزشگاه شهر وجود دارد، استادیوم فوتبال تخلیه شد و بازی دوستانه هلند و آلمان به هم خورد.

پس از آن که پلیس هانوفر اعلام کرد شواهدی مبنی بر بمب‌گذاری در ورزشگاه شهر وجود دارد، استادیوم فوتبال تخلیه شد و بازی دوستانه هلند و آلمان به هم خورد.

hanover

مسابقه‌ای که قرار بود سمبل دوستی و صلح و اعلام همبستگی با مردم پاریس باشد، به دلیل وجود شواهدی از حمله تروریستی، لغو شد. بنا بود صدراعظم ‌آلمان و شماری از مقامات هلند و آلمان از جمله وزرای کشور دو همسایه، جزء تماشاچیان بازی باشند.

از قرار معلوم، بسته مشکوکی در نزدیکی ورزشگاه هانوفر پیدا شد. وزیر کشور آلمان، توماس دمزیر گفت تصمیم لغو بازی ساده نبود. رئیس پلیس هانوفر گفت ۱۵ دقیقه قبل از باز شدن درهای استادیوم، تصمیم گرفته شد بازی انجام نگیرد.

د مزیر در کنفرانس مطبوعاتی در هانور اعلام کرد که این تصمیم بنا بر توصیه کارشناسان امینتی گرفته شد. ساعت ۹:۳۰ شب به وقت محلی،  دمزیر و بوریس پیستوریوس، وزیر کشور ایالت نیدرزاکسن آلمان، نشستی مطبوعاتی در توضیح دلیل لغو بازی برگزار کردند. وزیر کشور ‌آلمان جزییاتی در مورد شواهد بمب‌گذاری نگفت ولی از افکار عمومی خواست با تصمیمی که گرفته شده، تفاهم نشان دهند.

خروج نومیدانه یک هوادار تیم آلمان از ورزشگاه هانوفر

شاهدان گفته‌اند که تماشاچیان بدون ترس و وحشت و با ‌آرامی استادیوم را ترک کردند. ورزشگاه در کنترل کامل ماموران پلیس بود.

فولکر کلووه، رئیس پلیس هانوفر گفت برنامه ریزی برای انفجار در استادیوم جدی بود. هنوز کسی در پیوند با سوءقصد احتمالی در استادیوم هانوفر دستگیر نشده است.

اما به موازات لغو بازی هلند و ‌آلمان در هانوفر، دیدار تیم‌های انگلستان و فرانسه در ورزشگاه ویمبلدون لندن برگزار شد. پیش از بازی یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان ترورهای پاریس برقرار شد و سپس تماشاچیان سرود ملی فرانسه را خواندند. نخست‌وزیر بریتانیا جزء حاضران در استادیوم  بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    محمد نوری زاد: من فاجعه ی تروریستی ای را که در فرانسه رخ داد و گروه داعش مسئولیتش را پذیرفت، بحساب غمزه های خونین ملاهای ایران در تمامی سالهای پس از انقلاب می گذارم. پیش از انقلاب مگر خبری از جیش العدل و بوکوحرام و طالبان و القاعده و داعش و النصرة و جیش المختار بود؟ همه ی اینها خروجی بدیهی رفتار ملایان در داخل ایران و در بیرون مرزها و در کل منطقه اند. مگر مردم بدبخت یمن برای چه بمباران می شوند؟ جز بخاطر همین غمزه های خونین ملایان حاکم بر ایران؟ و یا بحرین و عراق و سوریه؟ ای خدا، این چه مالیخولیایی بود که از دامانِ ایرانیان برجهاندی؟