ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تغییر مسیر هواپیمای ترکیش ایرلاینز در اثر تهدید به انفجار بمب

این هواپیما با ۲۵۶ سرنشین تهدید شده بود که با انفجار بمبی که در آن کارگذاشته شده منهدم خواهد شد.

یک هواپیمای ترکیش ایرلاینز که از نیویورک به استانبول می‌رفت به دلیل تهدید شدن به انفجار بمب مجبور به تغییر مسیر شد و در فرودگاه شهر هلیفکس کانادا فرود اضطراری کرد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پرواز شماره دو هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در آغازین ساعات یکشنبه ۲۲ نوامبر/ اول آذر مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی استنفیلد شهر هلیفکس، مرکز استان نووا اسکوشا در کانادا شد.

این هواپیما با ۲۵۶ سرنشین تهدید شده بود که با انفجار بمبی که در آن کارگذاشته شده منهدم خواهد شد.

پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا در استان نووا اسکوشا اعلام کرد که نیروهای پلیس به کمک سگ‌های پلیس در حال بازرسی این هواپیما برای یافتن بمب هستند.

به گفته پلیس کانادا، در ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه شب شنبه به وقت محلی، این هواپیما به محض بلند شدن از فرودگاه بین المللی جان اف کندی نیویورک پیامی تهدید آمیز مبنی بر بمبگذاری در این هواپیما دریافت کرد.

مقامات فرودگاه استنفیلد هلیفکس در حساب توییتر این فرودگاه نوشتند که تا یافتن فرد یا افراد مسئول در این تهدید، جزئیات بیشتری از این واقعه را فاش نخواهند کرد.

این دومین تهدید به بمبگذاری در هواپیما پس از حملات ۱۳ نوامبر به پاریس است.

سه‌شنبه ۱۷ نوامبر نیز اتفاق مشابهی برای پرواز شماره ۵۵ هواپیمایی ایرفرانس که از فرودگاهی در نزدیکی واشنگتن بلند شده بود، افتاد. اف بی آی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در نتیجه بررسی‌ و جستجو هیچ سند و نشانه‌ای مبنی بر وجود بمب در این هواپیما یافت نشد.

پس از حملات پاریس که موجب کشته شدن ۱۳۰ نفر شد، در چندین ایالت آمریکا اعلام وضعیت اضطراری شده است و مقامات امنیتی این ایالات سطح تدابیر امنیتی در شهرها را برای پیشگیری از احتمال عملیات مشابه پاریس بالا برده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.