ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بای بای ابولا

مردم کشور سیر الئون خیال ندارد پایان همه‌گیری ابولا در این کشور را جشن نگیرند.

پس از مرگ نزدیک به ۴۰۰۰ نفر، برهم ریختن نظام بهداشت و درمان، متضرر شدن اقتصاد کشور، و افول روابط اجتماعی و انسانی شاید نایی برای شادی باقی نمانده باشد. اما مردم کشور سیر الئون خیال ندارد پایان همه‌گیری ابولا در این کشور را جشن نگیرند.

نماهنگ "بای بای ابولا" هم‌زمان با خبر پایان ابولا در سیرالئون در شبکه یوتیوب منتشر شده است و مردم این کشور را در حال رقص و شادی نشان می‌دهد. این ویدئو با تصویری از ارنست بای کروما، رئیس‌جمهوری سیر الئون آغاز می‌شود که علامت پیروزی را نشان می‌دهد. سپس بلاک جونز رپر سیرالئونی ترانه را با ضرب‌های آفریقایی می‌خواند و همه می‌رقصند، دکترها، پرستارها، رانندگان آمبولانس‌ها و مردم این کشور.

روز هفتم نوامبر، ۴۲ روز پس از آخرین مورد تشخیص ابولا در سیر الئون این کشور رسماً از لیست کشورهای آلوده به این ویروس کشنده خارج شد. سیر الئون از ماه مارس ۲۰۱۴ با این ویروس کشنده جنگیده بود. با این حال مقامات بهداشتی معتقدند ضمن اینکه شادی برای این پیروزی لازم است، باید وضعیت ابتلا مردم به ویروس ابولا در سیرالئون به‌طور مداوم بررسی شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.