ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«مدال آزادی» آمریکا برای باربارا استرایسند و استیون اسپیلبرگ

اسپیلبرگ به خاطر تلاشش در بنیاد جهانی هولوکاست و استرایسند به خاطر صدایی که مانند الماس صیقل خورده بالاترین نشان دولت آمریکا را دریافت کردند.

شامگاه گذشته باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید «مدال آزادی» را به ۱۷ شخصیت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از جمله به باربارا استرایسند و استیون اسپیلبرگ اهدا کرد.

باربارا استرایسند و استیون اسپیلبرگ

«مدال آزادی» و «مدال طلایی افتخار کنگره» از یک ارزش برخوردارند و بالاترین نشانی هستند که در ایالات متحده آمریکا به شخصیت‌های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی اهدا می‌شود.

باراک اوباما از فعالیت استیون اسپیلبرگ، کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس آمریکایی در بنیاد جهانی هولوکاست و تلاش او برای گردآوری اسناد قربانیان هولوکاست قدردانی کرد.

«فهرست شینلدر» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ درباره یک صنعتگر آلمانی‌ست که جان بیش از هزار تن از یهودیان لهستان را در واقعه هولوکاست و قتل عام یهودیان نجات داد. این فیلم که نخستین بار در سال ۱۹۹۳ به نمایش درآمد، در آن زمان با انتقادات تند رسانه‌های داخلی ایران مواجه شد.

باراک اوباما هنگام اهدای «مدال آزادی» به باربارا استرایسند، خواننده و بازیگر سرشناس آمریکایی نتوانست شیفتگی و علاقه‌اش به صدا و هنر او را پنهان کند. رییس جمهوری آمریکا گفت: «او در زندگی به همه جوایز و افتخارات دست پیدا کرده. باورم نمی‌شود که هنوز مدال آزادی نصیبش نشده.»

باراک اوباما گفت: «استرایسند یک پدیده جهانی‌ست با صدایی که مانند الماس صیقل خورده.»

علاوه بر این دو هنرمند سرشناس، حیمز تیلر (آهنگساز)، امیلو استفان (تهیه‌کننده موسیقی) و همسرش گلوریا استفان که خواننده پاپ است و همچنین یوگی برا، ورزشکار آمریکایی و دانشمندانی از ناسا و فعالان محیط زیست مدال آزادی را از رییس جمهوری آمریکا دریافت کردند.

باربارا میکولسکی، سیاستمدار آمریکایی و عضو حزب دموکرات به خاطر تلاش‌اش برای برابری جنسیتی «مدال آزادی» را دریافت کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.