ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مراسم یادبود قربانیان حملات تروریستی پاریس برگزار شد

دو هفته پس از حملات خونبار تروریستی در پاریس، مراسم یادبود ۱۳۰ قربانی این حملات با حضور بستگان آن‌ها، گروهی از مردم و فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه و مسئولان کشوری در حیاط هتل ملی له‌زَنولید پاریس برگزار شد.

دو هفته پس از حملات خونبار تروریستی در پاریس، امروز جمعه ۲۷ نوامبر / ۶ آذر مراسم یادبود ۱۳۰ قربانی این حملات با حضور بستگان آن‌ها، گروهی از مردم و فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه و مسئولان کشوری در حیاط بنای ملی انولید پاریس برگزار شد.

مراسم یادبود ۱۳۰ قربانی حملات خونبار تروریستی در پاریس

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، شرکت‌کنندگان در دو هزار و ۶۵۰ جایگاه مراسم قرار داشتند و فرانسوا اولاند در سخنرانی ۲۰ دقیقه‌ای خود به‌دلیل آن‌که بیشترین قربانیان این رویداد را جوانان تشکیل می‌دادند، جوانان فرانسه را خطاب قرار داد و گفت جوانان به‌رغم اشک‌هایشان چهره فرانسه شده‌اند.

اولاند با بیان این‌که فرانسه روز جمعه ۱۳ نوامبر را هرگز فراموش نخواهد کرد، این اقدام را «جنگ سازمان‌یافته از دور» نامید که خونسردانه توسط قاتلان جنایتکار به اجرا گذاشته شد.

رئیس جمهوری فرانسه با اشاره به گروه «دولت اسلامی» (داعش) که مسئولیت ترورهای پاریس را بر عهده گرفت، تأکید کرد که این کشور همه کار خواهد کرد تا «ارتش متعصبان را نابود سازد».

او گفت: «فرانسه همان که بود خواهد ماند. همان‌گونه که از دست رفتگان ما دوست‌اش داشتند و می‌خواستند چنین نیز بماند. ما نه تسلیم ترس می‌شویم و نه نفرت... ما ترانه‌ها و کنسرت‌ها و نمایش‌ها را چند برابر خواهیم کرد و باز هم به ورزشگاه‌ها خواهیم رفت.»

مراسم یادبود ۱۳۰ قربانی حملات خونبار تروریستی در پاریس

سخنرانی اولاند ۴۷ دقیقه طول کشید و پس از آن «مارسی‌یز»، سرود ملی فرانسه خوانده شد و بعد یائل نعیم، خواننده فرانسوی ـ اسرائیلی، کاملیا جوردانا، خواننده فرانسوی - الجزایری‌ و نُلون لروی، خواننده فرانسوی ترانه «وقتی فقط عشق داریم» از ساخته‌های خواننده فقید ژاک برِل را اجرا کردند و همزمان تصاویر قربانیان حملات تروریستی بر زمینه‌ای سیاه پخش شد.

بسیاری از شبکه‌های جهانی این مراسم را به‌طور مستقیم پخش کردند.

در حملات تروریستی ۱۳ نوامبر / ۲۲ آبان افزون بر ۱۳۰ کشته حدود ۳۵۰ نفر نیز زخمی شدند.

ترانه «وقتی فقط عشق داریم» با صدای ژاک برِل:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.