ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مسکو: شهروندان ترکیه برای ورود به روسیه ویزا بگیرند

وزیر امور خارجه روسیه پس از دیدار با ولید معلم، همتای سوری خود در مسکو گفت که از سال آینده میلادی شهروندان ترکیه برای ورود به روسیه «باید پیش از ورود ویزا بگیرند.»

روسیه از اول ژانویه ۲۰۱۶ پیمان «حذف روادید» سفر از ترکیه به این کشور را به حالت تعلیق درمی‌آورد.

سایت رادیو و تلویزیون دولتی ترکیه، تی آر تی، شنبه ۲۸ نوامبر/ هفتم آذر خبر داد که سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در یک نشست خبری گفت: «روسیه تصمیم گرفته است تا برنامه حذف ویزا با ترکیه را از اول ژانویه به تعلیق درآورد».

دو کشور روسیه و ترکیه در سال ۲۰۱۰ قرارداد «حذف ویزا» را امضاء کرده بودند. از زمان اجرایی شدن این قرارداد در ۱۶ آوریل ۲۰۱۱، شهروندان دو کشور برای سفرهای کمتر از ۳۰ روز نیاز به اخذ روادید نداشتند.

وزیر امور خارجه روسیه پس از دیدار با ولید معلم، همتای سوری خود در مسکو در یک نشست خبری مشترک گفت که از سال آینده میلادی شهروندان ترکیه برای ورود به روسیه «باید پیش از ورود ویزا بگیرند».

اولگ سافونوو، رئیس آژانس گردشگری روسیه نیز از توقف روابط توریستی کشورش با ترکیه خبر داد و گفت: «هم اکنون فعالیت‌های توریستی میان روسیه و ترکیه به صورت کامل متوقف شده است».

در نخستین واکنش‌ پس از سرنگونی سوخو- ۲۴ شرکت‌های توریستی و مسافرتی روسیه تورهای مسافرتی به ترکیه را متوقف کردند.

روسیه از پنجشنبه ۲۶ نوامبر، تحریم‌هایی اقتصادی را علیه ترکیه به جریان انداخت.

این کشور همچنین از شهروندان خود در ترکیه خواست که به خاطر تهدیدات تروریستی از این کشور خارج شوند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    مردمان کشورهای بلوک شرق اروپا و حتی قسمتی از خاک آلمان " آلمان شرقی" به خوبی خوب چپاولگری ها و تجاوزات و نزاد پرستی روس ها را هرگز نمی توانند فراموش کنند و می توانند روزها و ماه ها سال ها از زندگی کردن و روزگار فاجعه بارشون در قفس روس ها " بلوک شرق اروپا" بگویند و بنویسند و حتی اگر روسیه ویزای مجانی و بلیط مجانی برای آنها بفرستد حاضر به دیدن روسیه و روس ها نیستند!!در اثر بی توجهی ها و تفکرات پوچ و خوشگذرانی ها و غرور بیچای مقامات اروپائی و امریکائی که فکر می کنند شوروی مرده است و خیالشان راحت است بسیار بسیار بسیار قافلند روسیه فعلی بمراتب خطرناکتر از شوروی سابق است و بهشتی برای افراطی های نژاد پرست آدمکش و چپاولگر *** شده است که به همه نوع موشک های اتمی مجهز است که نه صلح می شناسد و نه قراداد می شناسد و نه حقوق بشری *** را می شناسد. جنایت بی حد و حسابی که روس ها در افغانستان و کشور یوگسلاوی برعلیه مسلمانان انجام دادند هیچ قدرتی در سازمان ملل هم نتوانست آن را محکوم کند . من مطمئن هستم اگر ترکیه جزء پیمان ناتو نبود بدون هیچ شک و تریدی روسی ها*** شهرهای ترکیه را بمباران می کردند.