ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درخواست بیش از ۳۰۰ هنرمند از سیاستمداران برای جلوگیری از گرمایش زمین

هنرمندانی که این بیانیه را امضاء کرده‌اند خواهان یک قرارداد بین‌المللی هستند که با در نظر گرفتن مشکلات کشورهای فقیر، کاهش حداقل دو درجه‌ای دمای کره زمین را تضمین کند.

در آستانه برگزاری بیست و یکمین گردهمایی اعضای کنوانسیون‌ سازمان‌ ملل‌ متحد در مورد تغییرات‌ آب‌ و هوایی در پاریس بیش از ۳۰۰ هنرمند سرشناس از سیاستمداران خواسته‌اند این فرصت را از دست ندهند و به یک قرارداد الزام‌آور جهانی برای متوقف کردن پدیده گرمایش زمین دست پیدا کنند. این هنرمندان این بیانیه را برای کریستینا فیگرس، دبیر کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد و لورن فابیوس، وزیر خارجه فرانسه که ریاست گردهمایی «پاریس ۲۰۱۵» را به عهده دارد فرستاده‌اند.

نشان نشست تغییرات آب و هوایی: «پاریس ۲۰۱۵»

هنرمندانی که این بیانیه را امضاء کرده‌اند خواهان یک قرارداد بین‌المللی هستند که کاهش حداقل دو درجه‌ای دمای کره زمین را تضمین کند.

هنرمندانی مانند اعضای گروه راک ردیوهد، کولد پلی (گروه آلترناتیو راک بریتانیایی) دیوید بویی (آهنگساز و خواننده) بیورک (خواننده ایسلندی)، استینگ (خواننده بریتانیایی راک و بلوز)، ایگی پاپ (خواننده آمریکایی) این بیانیه را امضاء کرده‌اند.

علاوه بر موسیقی‌دانان سرشناس که اغلب آن‌ها بریتانیایی‌اند، نام برخی هنرمندان سرشناس عرصه‌های دیگر هنری نیز در میان امضاءکنندگان این بیانیه به چشم می‌خورد: ویویان وست‌وود (طراح مد)، اما تامپسن (بازیگر سینما)، کالین فرث (بازیگر سینما) و اولافور الیاسون (هنرمند تجسمی).

این هنرمندان وعده داده‌اند که به سهم خود در آینده به مسائل زیست‌محیطی توجه بیشتری کنند و در کنسرت‌ها، سخنرانی‌ها و مراسم هنری و فرهنگی از فرصتی که در اختیار آن‌ها گذاشته شده استفاده کنند و از مردم بخواهند به محیط زیست‌شان توجه داشته باشند و از فضاهای فرهنگی برای «به دست آوردن راهکارهایی در جهت حفاظت از محیط زیست» بهره بگیرند. آن‌ها در این بیانیه نوشته‌اند: «ما ناگزیریم و می‌توانیم و می‌خواهیم به اتفاق و با مشارکت همدیگر برای حفاظت از محیط زیست تلاش کنیم.»

امضاءکنندگان سرشناس این بیانیه از سیاستمداران خواسته‌اند در همایش پاریس به قراردادی دست پیدا کنند که برای همه کشورها «الزام‌آور» باشد، با «اهداف دست‌یافتنی» در یک «بازه زمانی مشخص» و با در نظر گرفتن مشکلات کشورهای فقیر یا در حال توسعه و یاری به آن‌ها برای دست‌یابی به فن‌آوری‌های لازم زیست‌محیطی.

نشست تغییرات آب و هوایی «پاریس ۲۰۱۵» با هدف جلوگیری از گرمایش زمین و کاهش گازهای‌ گلخانه‌ای دوشنبه، ۳۰ نوامبر در پاریس آغاز به کار می‌کند و به مدت دو هفته هم ادامه دارد.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.