ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یغما گلرویی، شاعر و ترانه‌سرا بازداشت شد

نیروهای امنیتی به منزل یغما گلرویی هجوم بردند و او را به مکان نامعلومی منتقل کردند. هنوز دلیل دستگیری این هنرمند ایرانی مشخص نشده است.

مأموران امنیتی جمهوری اسلامی با حمله به منزل یغما گلرویی،شاعر و ترانه‌سرا، او را بازداشت کردند.

یغما گلرویی

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، روز دوشنبه ۹ آذر، نیروهای امنیتی با هجوم به منزل یغما گلرویی، پس از بازرسی و تفتیش خانه، او را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند. هنوز دلیل این دستگیری و نهاد بازداشت‌کننده او مشخص نیست و خبری از وضعیت این شاعر منتشر نشده است.

گلرویی، شنبه ۲۳ آبان امسال در گفت‌وگو با ایلنا، گفته بود: «مرکز موسیقی در ۱۰ سال گذشته هیچ نامی از من در هیچ آلبومی نیاورده‌ است. ممکن است تعداد محدودی از شعر‌هایم در آلبوم‌ها خوانده شده باشد اما نام من مجوز نمی‌گیرد و الان هم اگر خواننده‌ای، آلبومی با اشعار من به دفتر موسیقی ارائه کند، مجوز نخواهد گرفت.»

یغما گلرویی متولد ۶ مرداد ۱۳۵۴ در ارومیه ترانه‌سرا، شاعر، نویسنده و مترجم ایرانی است. خسته شدم، رؤیایی دارم، ستاره، ضیافت، رانندگی در مستی، کوچه ملی از جمله کارهای شناخته شده اوست. ترانه‌های او توسط خوانندگانی چون شادمهر عقیلی ،سیاوش قمیشی، امیر کریمی، حسن شماعی زاده، امید، شاهین نجفی، فرهاد جواهرکلام، ناصر عبدالهی، قاسم افشار، سعید شهروز، رضا یزدانی و چند خواننده دیگر اجرا شده است.

ترانه «تصور کن» از یغما گلرویی با اجرای سیاوش قمیشی

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • لاله موسوی

    شفاف است چون مهتاب از پس پنجره شاید پیروزی هرگزنرسد اما بانگ آزادی مانند ارغنون می پیجد ... بهنام علامی

  • بهنام

    این دستگیریها در ادامه پروژه مسخره ( نفوذ ) بوده که بدعتی جدید از سوی بیماری روان پریش به نام خامنه ای است . هرگز نمیتوان اندیشه را در بند و گرفتار کرد . به امید نابودی کلیه دیکتاتورهای جهان به خصوص علی خامنه ای و نابودی دین من در آوردی محمد کذاب .

  • مهندس شاهین میر حسینی

    با درود حق آ زا دی بیان و آزادی مطبوعات مانند آزادیهای دیگر در دیکتاتوری فاسد کنونی که امکان کار و فعالیت را از افراد و شخصیتهای مستقل گرفته و سلب کرده وجود ندارد. آزادی و کار و فعالیت آزا دانه حق شاعر و ترانه سرای برجسته آقای گلرویی است.