ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ایران: ۶ تا ۲۰ سال معافیت مالیاتی برای سرمایه‌گذاران خارجی

ولی‌الله افخمی ‌راد، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از «مزایای خوب قانونی» برای توسعه سرمایه‌گذاری خارجی در ایران خبر داد.

ولی‌الله افخمی ‌راد، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از «مزایای خوب قانونی» برای توسعه سرمایه‌گذاری خارجی در ایران خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت، ولی‌الله افخمی ‌راد روز سه‌شنبه ۱۰ آذرماه در دیدار با فواد زمکحل، رئیس انجمن بازرگانی لبنان و هیأت همراه او اعلام کرد که در ایران «سرمایه‌گذاران خارجی معافیت‌های مالیاتی شش تا ۲۰ سال خواهند داشت».

هیأت ۲۶ نفره لبنان متشکل از نمایندگان بیش از ۱۰۰ شرکت این کشور برای مذاکرات اقتصادی با مسئولان جمهوری اسلامی وارد تهران شده‌اند.

افخمی ‌راد با بیان این‌که «سرمایه‌گذاران هیچ‌گونه پرداختی همچون عوارض نخواهند داشت»، گفت: «معافیت مالیاتی ۲۰ ساله مربوط به مناطق آزاد ایران است.»

رئیس سازمان توسعه تجارت افزود در صورت واردات کالا از مناطق آزاد به داخل کشور، باید هزینه‌های گمرکی پرداخت شود.

ایران در پی توافق هسته‌ای و با برداشته شدن تحریم‌ها، برای خارج کردن اقتصاد کشور از بحران، به‌شدت خواهان گسترش سرمایه‌گذاری‌های خارجی در کشور است. پس از توافق هسته‌ای هیأت‌های بزرگ اقتصادی کشورهای مختلف، از جمله آلمان، فرانسه و ایتالیا برای گسترش همکاری‌های اقتصادی به ایران سفر کرده‌اند.

دو روز پیش نیز بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت ایران اعلام کرد که جمهوری اسلامی مشکلی با حضور شرکت‌های آمریکایی در صنعت نفت و گاز ایران ندارد. حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران هم چندی پیش از سرمایه‌گذاری شرکت‌های آمریکایی در ایران استقبال کرده بود.

ایران در حالی درهای اقتصاد خود را به روی کشورها می‌گشاید که علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی بارها نگرانی خود را از «نفوذ دشمنان» و به‌ویژه آمریکا در کشور ابراز داشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.